Tuesday, July 2, 2024


زمان مطالعه: 3 دقیقهقیمت اتریوم طی ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۵ درصد افزایش یافته و در حال نزدیک شدن به سطح ۴ هزار دلار است. برخی از کارشناسان، رشد اخیر را آغاز چرخه صعودی قیمت پس از تأیید صندوق‌های ETF اسپات اتریوم می‌دانند.ether-gains-5-percent-in-24-hours-post-etf-approval-pum

طبق‌ داده‌های کوین‌مارکت‌کپ، قیمت اتریوم طی ۲۴ ساعت گذشته با رشدی ۴.۲ درصدی به ۳۹۱۰ دلار و ارزش بازار آن به ۴۶۹.۸ میلیارد دلار رسیده است. این ارز دیجیتال در روز تأیید صندوق‌های ETF اسپات خود نیز به این سطح قیمت رسیده بود.
شایان ذکر است، قیمت این ارز دیجیتال طی هفته گذشته رشدی ۲۶ درصدی داشته و عملکرد بیت کوین با رشد ۳.۸ درصدی در مدت مشابه را تحت‌الشعاع قرار داده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در ۲۷ می، یکی از تحلیلگران به نام متیو هایلند، به تشکیل واگرایی صعودی و شکست روند نزولی در چارت اتریوم اشاره کرد که با توجه به افزایش حجم معاملات، از صعود قریب‌الوقوع حکایت دارد.
آرتور چئونگ، بنیانگذار دیفاینس کپیتال (DeFiance Capital) نیز طی پستی در ۲۶ می، پیش‌بینی کرد که قیمت اتریوم حتی قبل از راه‌اندازی صندوق‌های ETF اسپات و آغاز معاملات آن، به ۴۵۰۰ دلار خواهد رسید.
در همین حال، آنتونی ساسانو، عنوان کرده که مایکل سیلور، بنیانگذار شرکت مایکرواستراتژی، ظرف شش تا دوازده ماه آینده به خرید اتریوم روی خواهد آورد.
در همین حال، داده‌های پلتفرم سنتیمنت (Santiment) نیز از تغییر ذخایر اتریوم هزار کیف پول برتر این ارز دیجیتال حکایت دارند. در ۱۹ می، این سرمایه‌گذاران برتر مجموعاً ۷۶.۰۱ میلیون توکن ETH در اختیار داشتند، اما به دنبال افزایش احتمال تأیید صندوق‌های ETF اسپات، شروع به خرید گسترده کردند.
کیف‌پول‌های ذکر شده از آن تاریخ، ۵۱۰ هزار توکن اتریوم خریداری کرده‌اند که مجموع ذخایر آن‌ها را به ۷۶.۵۲ میلیون ETH رسانده است.
بر اساس داده‌های تاریخی، قیمت بیت کوین پس از تأیید ETF اسپات این ارز دیجیتال، بیش از ۷۰ درصد افزایش یافت و طی ۲ ماه سقف تاریخی جدیدی را ثبت کرد. در صورتی که اتریوم نیز عملکرد مشابهی داشته باشد، تا پایان ماه جولای به ۶ هزار دلار خواهد رسید.
طبق داده‌های دیفای‌لاما (DefiLlama)، در پی افزایش قیمت اتریوم، ارزش دارایی‌های قفل شده در بخش دیفای (DeFi) به بالاترین سطح خود طی دو سال گذشته، یعنی ۱۱۷ میلیارد دلار بازگشته که ۶۰ درصد آن متعلق به شبکه اتریوم است.
در همین حال، طبق گزارش ال‌۲بیت (L۲beat)، ارزش دارایی‌های قفل شده در شبکه‌های لایه ۲ اتریوم به بالاترین حد خود نزدیک شده و به حدود ۴۷ میلیارد دلار رسیده است.



Source
#رالی #اتریوم #پس #از #تأیید #ETF #اسپات #شروع #شد #قیمت #آماده #صعود #به #هزار #دلار

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply