Wednesday, July 3, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهسامسون مو (Samson Mow)، یکی از طرفداران بیت کوین، از حمایت روزافزون سیاستمداران از ارزهای دیجیتال ابراز نگرانی کرده است. مو خاطرنشان می‌کند که این یک تغییر موضع کوتاه‌مدت است و اگر در این موضع‌گیری‌ها، تفاوت ماهیت بیت کوین با سایر ارزهای دیجیتال در نظر گرفته نشود، در آینده مشکلاتی ایجاد خواهد شد.

وی در یک رشته‌توییت نسبت به نیت سیاستمدارانی که شروع به اتخاذ مواضع حمایتی نسبت به ارزهای دیجیتال کرده‌اند، ابراز تردید نمود.
وی اظهار داشت که حمایت سیاسی فعلی بدون پایبندی مناسب به اصول بیت کوین، می‌تواند منجر به فجایع مالی بیشتری مانند سقوط FTX، لونا و جنسیس شود. مو همچنین بر اهمیت تمایز بیت کوین از بقیه ارزهای دیجیتال تاکید کرد که به اعتقاد وی، از نظر بسیاری از سیاستمداران دور مانده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در حال حاضر، مقررات ارزهای دیجیتال به یکی از موضوعات اصلی مورد بحث در ایالات متحده تبدیل شده است. دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا، اخیرا حمایت خود را از شرکت‌های رمزارزی اعلام کرده و بیان داشته است که در صورت بازگشت به ریاست جمهوری، به رشد این حوزه کمک خواهد کرد.
کمپین انتخاباتی او همچنین شروع به پذیرش کمک‌های مالی در قالب ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین کرده است.
از سوی دیگر، دولت بایدن به دلایل سیاسی، رویکرد خود را نسبت به حوزه کریپتو تلطیف کرده است. علی‌رغم سختگیری‌های گذشته در دوران بایدن، کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) آمریکا اخیراً با تأیید ETF اسپات اتریوم، باعث شگفتی اعضای جامعه شده است.
بسیاری از کارشناسان بر این باورند که این تصمیم، تلاشی برای جلب نظر رای‌دهندگان طرفدار حوزه کریپتو در آستانه انتخابات بوده است.
در این میان، سناتور سینتیا لومیس (Cynthia Lummis)، از قانون‌گذاری به نفع ارزهای دیجیتال حمایت کرده است. لومیس در آخرین پست‌های خود در رسانه‌های اجتماعی بر افزایش حمایت از حوزه کریپتو در میان اعضای کنگره ایالات متحده تاکید کرد.
او خواستار شفافیت بیشتر در مورد حقوق مالکیت و حضانت شخصی شد و اظهار داشت که چشم‌انداز قانونی فعلی به اندازه کافی از مصرف‌کنندگان محافظت نمی‌کند.
حمایت او بخشی از یک فشار بزرگ‌تر در کنگره برای ایجاد یک فضای نظارتی مطلوب‌تر در حوزه کریپتو محسوب می‌شود.



Source
#ابراز #نگرانی #کارشناسان #کریپتو #در #مورد #حمایت #سیاستمداران #از #رمزارزها #علت #چیست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply