Thursday, July 4, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهدر هفته پیش رو، بازار ارزهای دیجیتال تحت تاثیر آزادسازی تعداد زیادی از توکن‌ها قرار خواهد گرفت. این اتفاق باعث افزایش عرضه و نوسانات شدید در قیمت برخی از آلت کوین‌ها می‌شود. در نتیجه، به سرمایه‌گذاران توصیه می‌شود تا از معامله‌ سه آلت‌کوین خاص در این هفته اجتناب کنند.

اولین ارز دیجیتال، آپتیمیسم (OP) است که در حال حاضر با قیمت ۲.۵۷ دلار معامله می‌شود. آپتیمیسم در تاریخ ۳۱ می، قفل ۷۹.۶۱ میلیون دلار از توکن‌های خود را باز خواهد کرد. این رقم معادل ۲.۸۸ درصد از کل عرضه در گردش آن است و انتظار می‌رود تاثیر قابل توجهی روی قیمت آپتیمیسم بگذارد.
دومین آلت‌کوین، دی‌وای دی‌ایکس (DYDX) است. این ارز دیجیتال در تاریخ ۱ ژوئن شاهد آزادسازی ۶۹ میلیون دلار توکن خواهد بود که معادل ۱۱.۹ درصد از کل عرضه در گردش DYDX است. قیمت فعلی این ارز دیجیتال ۲.۰۸۴ دلار است و کارشناسان بازار رمزارزها پیش‌بینی می‌کنند این رویداد باعث کاهش قیمت آن شود.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


آخرین آلت‌کوین این لیست، سویی (SUI) است. در تاریخ ۱ ژوئن، ۶۸.۷۹ میلیون دلار توکن سویی که معادل ۲.۸ درصد از کل عرضه در گردش آن است، آزاد خواهد شد.
سویی در حال حاضر در محدوده ۱.۰۶۴۱ دلار معامله می‌شود. آزادسازی این توکن‌ها نیز می‌تواند نوسانات قیمتی زیادی را برای آن به همراه داشته باشد.
در نهایت لازم به ذکر است، تحقیقات اخیر نشان می‌دهند که بازگشایی قفل توکن‌هایی که بیش از ۱ درصد از کل عرضه در گردش را تشکیل می‌دهند، تاثیر بسزایی روی قیمت ارزهای دیجیتال دارد.






Source
#تقویم #آنلاک #توکنها #این #هفته #این #ارز #دیجیتال #را #معامله #نکنید

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply