Sunday, July 7, 2024


یک تحلیلگر ارز دیجیتال می‌گوید که موجودی اتریوم (ETH) در صرافی‌های ارز دیجیتال در بحبوحه رویداد احتمالی فروش اخبار در حال افزایش است؛ رویداد فروش اخبار به فشار فروشندگان پس از تایید ETFهای اسپات اتر اشاره دارد.

به گزارش والکس و به نقل از دیلی هودل، علی مارتینز (Ali Martinez)، معامله‌گر ارزهای دیجیتال، به ۶۲٬۷۰۰ دنبال‌کننده خود در پلتفرم X گفت که طی دو هفته گذشته، صدها هزار ETH به کیف‌پول‌های مرتبط با صرافی‌های کریپتو منتقل شده‌اند.

افزایش موجودی اتریوم در صرافی‌ها

او نموداری را به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد در آستانه تایید ETFهای اسپات اتر، موجودی اتریوم صرافی‌ها افزایش یافته است.

موجودی اتریوم در صرافی‌هاموجودی اتریوم در صرافی‌ها

مارتینز در این باره گفت:
نگاهی به موجودی اتریوم در صرافی‌ها نشان می‌دهد که کوین‌های موجود برای فروش افزایش یافته است. طی دو هفته گذشته، بیش از ۲۴۲٬۰۰۰ اتر به کیف پول‌های صرافی‌های کریپتو منتقل شده است. این امر نشان‌دهنده افزایش فعالیت معاملاتی در صرافی‌هاست که می‌تواند به نوسان قیمت کمک کند.

به گفته این تحلیلگر، انتقال عظیم ETH به عنوان یک سیگنال کلیدی رخ می‌دهد. اندیکاتور Tom DeMark (TD) نیز سیگنال فروش را در نمودار روزانه نشان داده و به احتمال یک رویداد فروش اخبار اشاره می‌کند.

اندیکاتور TD در نمودار روزانه اتریوماندیکاتور TD در نمودار روزانه اتریوم

مارتینز در این باره اظهار داشت:
افزایش واریز ETH به کیف‌پول‌های صرافی‌ها، به احتمال فروش یا افزایش برداشت سود اشاره دارد. در همین حال، اندیکاتور Tom DeMark (TD) نیز سیگنال فروش را در نمودار روزانه اتریوم نشان می‌دهد.

۹ کندل سبز فعلی در نمودار روزانه نشان می‌دهد که افزایش فشار فروش می‌تواند منجر به کاهش مجدد قیمت اتریوم تا یک الی چهار کندل روزانه شود یا حتی قبل از شروع مجدد روند صعودی، یک مرحله اصلاح جدید به سمت پایین شروع شود.

مارتینز در پایان گفت که اگر یک کندل روزانه اتریوم بتواند بالای ۴٬۱۷۰ دلار بسته شود، مسیری به سوی سطح قیمت ۵٬۰۰۰ دلار در پیش خواهد داشت.

مهم‌ترین مقاومت برای اتریوم بین ۳٬۹۴۰ تا ۴٬۰۵۴ دلار است. در اینجا، بیش از ۱.۱۶ میلیون آدرس قبلا حدود ۵۷۴٬۶۶۰ ETH خریده‌اند.

میزان خرید و فروش اتریوممیزان خرید و فروش اتریوم

اتریوم در زمان نگارش این مطلب با قیمت ۳٬۷۴۴ دلار معامله می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۰.۳۷٪ رشد داشته است.



Source
#افزایش #موجودی #اتریوم #در #صرافیها #پس #از #تایید #ETF #اسپات #اتر #زنگ #خطر #برای #قیمت #ETH

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply