Saturday, July 6, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبنیاد یونی‌سواپ (Uniswap) اعلام کرده که فرایند رای‌گیری آنچین در مورد طرح پیشنهادی برای ساختار کارمزد جدید، تا ۳۱ می انجام خواهد شد. این اعلامیه، قیمت توکن بومی شبکه یعنی UNI را بیش از ۲۰ درصد افزایش داد.

بنیاد یونی‌سواپ در طرح پیشنهادی خود، یک گام مهم را به سمت جمع‌آوری و توزیع خودکار کارمزد در استخرهای نسخه ۳ یونی‌سواپ (Uniswap V۳) ترسیم کرده است. در صورت تصویب این طرح، مکانیسم جدید بلافاصله فعال نشده و برای فعال‌سازی آن، یک طرح دیگر پیشنهاد خواهد شد.
در ماه فوریه، این بنیاد طی طرح پیشنهادی مذکور، یک مکانیسم پاداش‌دهی جدید را با هدف تقویت مشارکت در حاکمیت برای دارندگان توکن UNI معرفی کرد. با وجود چالش‌های قانونی احتمالی، واکنش اولیه کاربران به این طرح مثبت بود.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


پیش از این، تمام کارمزدهای جمع‌آوری‌شده توسط یونی‌سواپ به ارائه‌دهندگان نقدینگی (LP) که دارایی‌ها را به پلتفرم عرضه می‌کردند، اختصاص می‌یافت.
طرح پیشنهادی جدید قصد دارد کارمزد‌های پروتکل را بین دارندگان توکن UNI توزیع کند. طرح جدید موجب افزایش انگیزه کاربران برای مشارکت فعال در اکوسیستم خواهد شد.
طبق داده‌های پلتفرم کریپتو‌فیز (CryptoFees)، یونی‌سواپ در ۲۴ ساعت گذشته تقریباً ۳.۲ میلیون دلار کارمزد به دست آورده و میانگین کارمزد‌های جمع‌آوری شده در هفته گذشته ۳.۴ میلیون دلار بوده است. این پروتکل تقریباً ۳۰ درصد از کل معاملات در بخش دیفای را پردازش می‌کند.
در این میان، بنیاد یونی سواپ همچنین به افشای دارایی‌های خود پرداخته که این موضوع نیز با واکنش مثبت کاربران مواجه شده است. به گزارش یونی سواپ، این بنیاد تا پایان سه ماهه اول امسال، ۴۱.۴۱ میلیون دلار ارز فیات و استیبل کوین و ۷۳۰۰۰۰ توکن UNI داشته است.
در زمان نگارش این خبر، توکن UNI با قیمت ۱۱.۲۳ دلار معامله می‌شود که یک رشد ۴۳ درصدی نسبت به هفته گذشته دارد.



Source
#از #افشای #ذخایر #تا #رأیگیری #درباره #ساختار #جدید #کارمزد #قیمت #یونیسواپ #شتاب #گرفت

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply