Tuesday, July 2, 2024


تایید ETFهای اسپات اتر توسط SEC نتوانست رشدی را در اتر و بیت کوین شروع کند، اما اوضاع ممکن است پس از چند هفته تغییر کند.

به گزارش والکس و به نقل از کوین تلگراف، اگرچه کمیسیون بورس چندین صندوق ETF اسپات اتر را تایید کرد، اما این تصمیم نتوانست بازارهای اتر یا ارزهای دیجیتال را صعودی کند. آیا این بدان معناست که تصمیم ETF قبلاً قیمت‌گذاری شده بود؟ قضاوت در این مورد دشوار است زیرا قیمت بیت کوین نیز درست پس از تایید ETFهای اسپات بیت کوین کاهش یافته بود. با این حال، اوضاع پس از چند روز تغییر کرد و قیمت به بالاترین حد خود رسید.

به گفته اریک بالکوناس، تحلیلگر ETF بلومبرگ، انتظار می‌رود که ETF‌های مجاز اتر تا اواسط ژوئن عرضه شوند. او پیش‌بینی می‌کند که ETF‌های اتر تقریبا ۱۰ تا ۱۵ درصد از ورودی‌های ETF‌های بیت‌کوین را به دست آورند. هنگامی که پول شروع به سرازیر شدن به ETFهای اتر کند، بازار اسپات احتمالا پاسخ مثبتی خواهد داد.

پیش‌بینی قیمت بیت کوین

بیت کوین در ۲۱ می (۱ خرداد) تا ۷۱٬۹۷۹ دلار رشد کرد و قیمت به میانگین‌های متحرک نمودار روزانه رسید. این امر نشان می‌دهد که خرس‌ها سعی دارند قیمت را در یک محدوده نگه دارند.

نمودار روزانه قیمت بیت کویننمودار روزانه قیمت بیت کوین

اگر قیمت با قدرت از میانگین‌های متحرک به بالا  بازگردد، گاوها دوباره سعی می‌کنند BTC را به مقاومت بالای ۷۳٬۷۷۷ دلار برسانند. شکست این سطح و بسته شدن کندل قیمت بالاتر از آن، می‌تواند مسیر رالی را به سمت ۸۰٬۰۰۰ دلار و سپس ۸۴٬۰۰۰ دلار باز کند.

از سوی دیگر، اگر قیمت به زیر میانگین‌های متحرک سقوط کند، نشان می‌دهد که گاوها تسلیم شده‌اند. در این صورت، بیت کوین می‌تواند به حمایت قوی در قیمت ۵۹٬۶۰۰ دلار سقوط کند. این سطح احتمالا با خرید قوی از سوی گاوها مواجه خواهد شد.

پیش‌بینی قیمت اتر

سایه‌های کندل روزانه اتر در ۲۳ می (۳ خرداد)، کشمکش بین خریداران و فروشندگان را نشان می‌دهد.

نمودار روزانه قیمت اتریومنمودار روزانه قیمت اتریوم

قیمت اتریوم به زیر ۳٬۷۳۰ دلار هم رسیده است که سطح حمایت مهمی برای گاوهاست. اگر قیمت زیر ۳٬۷۳۰ دلار باقی بماند، ETH می‌تواند تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳٬۳۱۳ دلار) کاهش یابد. یک جهش قوی از این سطح نشان می‌دهد که گاوها همچنان به خرید در کاهش قیمت ادامه می‌دهند. سپس خریداران یک بار دیگر برای غلبه بر این مانع با قیمت ۳٬۷۳۰ دلار تلاش خواهند کرد.

انتظار می‌رود که خرس‌ها دفاعی قوی در منطقه بین ۳٬۷۳۰ تا ۴٬۱۰۰ دلار داشته باشند؛ زیرا در صورت شکسته شدن این مقاومت، اتریوم می‌تواند تا ۴٬۸۶۸ دلار افزایش یابد.



Source
#پیشبینی #قیمت #بیت #کوین #اتریوم #خرداد #۱۴۰۳

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply