Saturday, July 6, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت AUDIO، توکن بومی پلتفرم پخش موسیقی وب ۳ اودیوس (Audius)، در روزهای پنجشنبه و جمعه افزایشی ۶۵ درصدی را تجربه کرد.

شایان ذکر است که حجم معاملات این توکن در یک بازه زمانی ۲۴ ساعته ۶۹۰۰ درصد افزایش داشته است. این افزایش قیمت به ذکر شدن نام این پلتفرم در بین ۱۴ تکنولوژی برتر موسیقی از دیدگاه بیزینس اینسایدر (Business Insider) نسبت داده می‌شود.
افزایش اخیر باعث صعودی شدن روند شد اما این صعود طولانی نبود و قیمت به مقاومتی مهم برخورد کرد. سؤال کنونی این است که آیا گاوهای AUDIO می‌توانند بر این مقاومت غلبه کنند؟

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


مقاومت ذکرشده بین ۰.۲۷ تا ۰.۳۰ دلار و در محدوده سطوح ۵۰ درصد و ۳۸ درصد فیبوناچی قرار دارد. علی‌رغم حرکت قیمت به بالای ۰.۲۷۰ دلار که ساختار بازار را صعودی کرد، گاوها تنها در صورتی می‌توانند بر بازار مسلط شوند که از مقاومت ۰.۳۰ دلار عبور کنند.
در صورت تعلل گاوها، قیمت پیش از صعود دوباره تا ۰.۲۵ یا ۰.۲۰ دلار کاهش خواهد یافت.audius-crypto-rallies-65-in-two-days-what-are-the-next-key-targets-
صعودی شدن اندیکاتور RSI و شاخص جریان پول چایکین (CMF)، از سناریوی صعودی حمایت می‌کنند. این شاخص‌ها نشان‌دهنده افزایش فشار خرید و ورود سرمایه عظیم در دو روز گذشته هستند.
با توجه به داده‌های لیکوییدیتی کوین‌گلس (Coinglass)، سطوح کلیدی لیکویید شدن پوزیشن‌ها، پایین‌تر از قیمت کنونی به‌ویژه در ۰.۲۰ دلار و ۰.۱۵ دلار قرار دارند. این بدان معنی است که قیمت ممکن است پیش از صعود مجدد، تا این مناطق کاهش یابد. audius-crypto-rallies-65-in-two-days-what-are-the-next-key-targets-
چنانچه گاوها نتوانند حمایت ۰.۲۵ دلار (سطح ۶۱.۸ درصد فیبوناچی) را حفظ کنند قیمت AUDIO تا ۰.۲۰ دلار کاهش خواهد یافت.
با این حال، شایان ذکر است که شاخص‌های کلیدی آن‌چین، سیگنال‌های صعودی صادر کرده‌اند. به عنوان مثال، موجودی صرافی‌ها کاهش و موجودی خارج از صرافی‌ها افزایش یافته که به ترتیب نشان‌دهنده کاهش فشار فروش و افزایش تقاضا برای توکن AUDIO است.
علاوه بر این، مثبت شدن شاخص احساسات وزن‌دار (Weighted Sentiment) از احساسات صعودی فعالان بازار در مورد این توکن حکایت دارد.



Source
#رالی #۶۵ #درصدی #قیمت #توکن #AUDIO #طی #روز #اهداف #بعدی #قیمت #کدامند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply