Wednesday, July 3, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبازار ارزهای دیجیتال در ماه می با افزایش قیمت میم کوین‌ها، سودهای کلانی را برای سرمایه‌گذاران به ارمغان آورد. در این خبر، به چهار میم کوین با پتانسیل رشد بالا برای ماه ژوئن اشاره می‌کنیم.

اولین رمزارز، دوج کوین (DOGE) است که همچنان محبوب‌ترین میم با رتبه هشتم است. اگرچه قیمت دوج کوین در ماه می نسبت به انتظارات سرمایه‌گذاران پایین‌تر بود، اما با بهبود بازار در ژوئن، افزایش قیمت قابل توجهی برای آن پیش‌بینی می‌شود.
در ماه مارس ۲۰۲۴، دوج کوین به بالاترین سطح ۰.۲۲۰۱ دلار رسید و انتظار می‌رود در ژوئن نیز شاهد رشد مشابهی باشیم. در زمان نگارش این خبر، دوج ۵.۴۸ درصد افزایش روزانه داشته است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


دومین میم کوین، بوم (BOME) است که در ماه گذشته روند صعودی ثابتی را تجربه کرده و اکنون با ۴ درصد افزایش روزانه، به ۰.۰۱۲۸۸ دلار رسیده است.
بوم در روزهای اولیه راه‌اندازی به بالاترین قیمت تاریخی خود در ۰.۰۲۸۰۵ دلار رسید و انتظار می‌رود در ژوئن، قیمت میم کوین بوم فراتر از حد قبلی خود حرکت کند.
سومین رمزارز، گیم‌استاپ (Gamestop) است که پس از افزایش قیمت چشمگیر در ماه می، با کاهش ۸۰ درصدی قیمت مواجه شده است. این کاهش قیمت، فرصت مناسبی را برای خرید با پتانسیل بالا فراهم کرده است.
گیم‌استاپ در ۱۵ می به بالاترین سطح ۰.۰۲۱۹ دلار رسید. با توجه به محبوبیت و تقاضای این میم‌کوین در بازار، احتمالاً شاهد رالی دیگری در ماه ژوئن باشیم. گیم‌استاپ امروز ۴.۹۱ درصد افزایش قیمت داشته است.
آخرین کوین اسلرف (SLERF) است که از زمان عرضه تاکنون به طور مداوم کاهش یافته است. اسلرف امروز با بیش از ۱۰ درصد افزایش به ۰.۳۰۴ دلار رسیده و هنوز با بالاترین سطح خود یعنی ۱.۳۷ دلار فاصله زیادی دارد.

با بهبود روند کلی بازار و رالی پس از هاوینگ بیت کوین، انتظار می‌رود این میم سولانا نیز به بالاترین سطح خود برسد.

این خبر صرفاً جنبه اطلاع‌رسانی دارد و به معنی توصیه به خرید و فروش ارز خاصی نیست!



Source
#میم #کوین #برتر #برای #سرمایهگذاری #در #ماه #ژوئن

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply