Sunday, July 7, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت تون توکن (TON) در دو ماه گذشته افزایش فوق‌العاده‌ای را تجربه کرده و به عنوان نهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار شناخته شده است.

در زمان نگارش این خبر، تن کوین با ۳.۳۸ درصد افزایش قیمت در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۶.۳۵ دلار معامله می‌شود و ارزش بازار آن از مرز ۲۲ میلیارد دلار گذشته است.
گفتنی است حجم معاملات آن در این زمان ۵۲.۹۵ درصد کاهش یافته است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


یکی از دلایل اصلی این افزایش قیمت، فعالیت چشمگیر نهنگ‌ها در شبکه تون است. بر اساس داده‌های کرپتوکوانت (CryptoQuant)، تراکنش‌های بالای ۱ میلیون دلار آمریکا سهم قابل توجهی از حجم تراکنش‌های درون ‌زنجیره‌ای تن کوین را تشکیل می‌دهد.
افزایش قابل توجه این تراکنش‌ها در سال ۲۰۲۴، نشان‌دهنده علاقه فزاینده سرمایه‌گذاران بزرگ و نهنگ‌ها و در نتیجه، افزایش فعالیت شبکه است.toncoin-sees-whale-transactions-of-1-million-ton-price-rally-to-continue
عامل دیگری که بر قیمت تون کوین تأثیر گذاشته، رونمایی از پروژه جدید تلگرام به نام استارز (Stars) است. این پروژه که در ۱۲ ژوئن راه‌اندازی خواهد شد، یک ارز دیجیتال برای خرید بی‌وقفه در ربات‌ها و گجت‌های تلگرام به شمار می‌رود.
محبوبیت روزافزون توکن نات کوین (Notcoin)، توکن اختصاصی جامعه بازی تلگرام، نیز از دیگر عواملی است که به رشد قیمت تون کوین کمک کرده است.
در این میان، علی‌رغم این رشد چشمگیر، قیمت تن کوین نتوانسته مقاومت ۷ دلاری را بشکند و در حال حاضر در بالای محدوده حمایتی ۶ دلاری معامله می‌شود.
چشم‌انداز آتی قیمت این ارز دیجیتال بستگی به توانایی آن در حفظ این سطح حمایتی دارد. اگر قیمت از این سطح پایین‌تر بیاید، احتمالاً تا ۵.۴ دلار کاهش خواهد یافت.
اما در صورت حفظ این سطح حمایتی، امکان بازگشت به ۶.۵ دلار و حتی شکستن مقاومت ۷ دلاری وجود دارد.toncoin-sees-whale-trans



Source
#افزایش #فعالیت #نهنگها #در #شبکه #تون #کوین #رالی #صعودی #تا #کجا #ادامه #مییابد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply