Monday, July 8, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهشرکت پنترا کپیتال (Pantera Capital) که پیش از این عنوان کرده بود در ماه مارس ۲۵۰ میلیون دلار برای خرید توکن‌های سولانای صرافی ورشکسته FTX از مشتریان خود جمع‌آوری خواهد کرد، موفق شد طی یک مزایده، توکن‌های مذکور را با تخفیف خریداری نماید.

صرافی FTX اخیراً موفق شده‌ است فروش ۲.۶ میلیارد دلار توکن سولانا خود را با تخفیف به سرانجام برساند. شرکت‌های پنترا کپیتال و فیگور مارکتس (Figure Markets) از جمله خریداران این توکن‌ها بوده‌اند.
به گزارش بلومبرگ، شرکت فیگور ۸۰۰ هزار توکن سولانا را به قیمت تقریبی ۸۰ میلیون دلار خریداری کرده است اما مبلغ خرید پنترا کپیتال فاش نشده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


قیمت توکن‌های خریداری‌شده حدود ۱۰۲ دلار بوده که نسبت به قیمت ۱۶۶ دلاری سولانا در بازار، تخفیف چشمگیری محسوب می‌شود.
علاوه بر پنترا کپیتال، شرکت‌های بزرگ دیگری مانند نپتون (Neptune Digital Assets Corp) و گلکسی تریدینگ (Galaxy Trading) نیز علاقه زیادی به خرید بخش‌هایی از توکن‌های سولانای صرافی FTX داشته‌اند.
صرافی FTX، از زمان شروع فرآيند ورشکستگی، فروش مستقیم را به عنوان راهی برای نقد کردن دارایی‌های خود و جبران ضرر کاربران در دستور کار قرار داده است.
با این حال گفتنی است که سرمایه‌گذارانی که وجوه خود را به این صرافی سپرده بودند، تنها معادل دلاری سرمایه‌گذاری خود در نوامبر ۲۰۲۲ را دریافت خواهند کرد. در واقع، این افراد بزرگ‌ترین رشد بازار ارز دیجیتال از زمان همه‌گیری کورونا را از دست داده‌اند.


منبع

کریپتو پوتیتو





Source
#آخرین #بخش #از #فروش #توکنهای #سولانای #صرافی #ورشکسته #FTX

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply