Wednesday, July 3, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت میم‌کوین پپه (PEPE) طی ماه گذشته نوسانات زیادی داشت و با چالش‌های مختلفی دست و پنجه نرم کرد اما در روزهای اخیر شرایط به نفع این توکن تغییر کرده و طی هفته گذشته، قیمت پپه با ۴۰ درصد افزایش به ۰.۰۰۰۰۱۵ دلار رسیده است.

طی ماه گذشته، قیمت PEPE چندین کف و سقف بالاتر را به ثبت رساند که نشان‌دهنده روند صعودی است. قیمت PEPE در این دوره از تمام سطوح مقاومت عبور کرد و به سقف تاریخی قبلی خود یعنی ۰.۰۰۰۰۱۵۳۵ دلار رسید. در حال حاضر، قیمت با رشدی ۲.۵ درصدی می‌تواند سقف تاریخی جدیدی ثبت نماید.
با این حال، جریان پول چایکین (CMF) پپه به شدت کاهش یافته است که از کاهش ورود سرمایه برای خرید این توکن حکایت دارد. علاوه بر این، اندیکاتور RSI نیز کاهشی شده که حاکی از کند شدن روند صعودی است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


چنانچه فشار فروش افزایش پیدا کند، قیمت طی روزهای آینده به محدوده بین ۰.۰۰۰۰۱۱۴۹ دلار و ۰.۰۰۰۰۰۸۹۸ دلار کاهش خواهد یافت.
بخش بزرگی از روند قیمت هر میم‌کوین با توجه به محبوبیت آن در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی تعیین می‌شود. داده‌های سنتیمنت (Santiment) نشان می‌دهد که شاخص حجم اجتماعی (social volume) پپه افزایش یافته که نشان‌دهنده افزایش محبوبیت آن است.
علاوه بر این، شاخص احساسات وزن‌دار (weighted sentiment) پپه نیز به طور چشمگیری رشد کرده است. در صورت ادامه‌دار بودن محبوبیت، پپه می‌تواند روند صعودی خود را حفظ کند.
در همین حال، فرکانس معاملات پپه نیز افزایش قابل‌توجهی داشته است اما از طرفی سرعت رشد شبکه کاهش یافته است.
کند شدن سرعت رشد شبکه به این معنی است که تعداد آدرس‌های جدید به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. در صورت ادامه این روند، انباشت اخیر می‌تواند تأثیر منفی بر قیمت داشته باشد.



Source
#افزایش #محبوبیت #پپه #قورباغه #در #آستانه #ثبت #سقف #قیمت #جدید

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply