Sunday, July 7, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهیونی سواپ (UNI) در ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۱۷ درصدی و عبور از قیمت ۱۰ دلار، حرکت قدرتمندی را تجربه کرده است. این حرکت در حالی انجام شده که نهنگ‌های یونی سواپ توکن‌های زیادی را از صرافی‌ها خارج کرده‌اند و همچنین بیش از ۱.۲ میلیون دلار پوزیشن لیکوئید شده است.

در حال حاضر بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال همچنان در حال تثبیت است و دلیل اصلی این رالی، موضع قاطع یونی‌ سواپ در نبرد حقوقی خود با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


همچنین، تحولات اخیر در اکوسیستم اتریوم، از جمله برداشت‌های بزرگ نهنگ‌ها از صرافی‌های ارز دیجیتال پس از اخبار صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اتریوم، به این افزایش قیمت کمک کرده است.uniswap-uni-price-jumps-17-in-fresh-breakout-with-1-2-million-liquidations
یونی‌ سواپ این هفته از فاز تثبیت ۳۵ روزه خارج شده است که نشان‌دهنده یک رالی بزرگ است که می‌تواند قیمت یونی سواپ را تقریباً ۳۰ درصد افزایش دهد.
شاخص‌های تکنیکال و داده‌های درون زنجیره‌ای هر دو از این چشم‌انداز صعودی حمایت می‌کنند. اگر روند صعودی ادامه یابد و قیمت بالاتر از ۱۰.۶۱ دلار باقی بماند، می‌توان انتظار رسیدن به ۱۲.۸۰ دلار را داشت.
افزایش ناگهانی در شاخص سن مصرفی پلتفرم تحلیلی سانتیمنت (Santiment) نیز نشان‌دهنده حرکت توکن‌های غیرفعال است که اغلب بیانگر قله یا کف کوتاه‌مدت است.
از نظر تاریخی، در نمودار یونی سواپ این افزایش‌ها قبل از رالی‌های قیمت بوده است. آخرین افزایش در ۲۵ آوریل نشان می‌دهد که این رمزارز برای یک روند صعودی آماده است.uniswap-uni-price-jumps-17-in-fresh-breakout-with-1-2-million-liquidations
علاوه بر این، داده‌ها نشان می‌دهند که در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۷۸۰ هزار دلار پوزیشن شورت و بیش از ۳۸۰ هزار دلار از موقعیت‌های لانگ در یونی سواپ لیکویید شده است.
مجموع سود باز در ۲۴ ساعت گذشته ۳۸ درصد افزایش یافته و به ۱۲۰ میلیون دلار رسیده است که نشان می‌دهد معامله‌گران با پوزیشن لانگ در حال کنترل بازار هستند.



Source
#رشد #۱۷ #درصدی #قیمت #یونی #سواپ #آیا #رالی #صعودی #ادامه #خواهد #داشت

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply