Wednesday, July 3, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهدر بحبوحه نگراني‌های نظارتی و تورمی، قیمت بسیاری از ارزهای دیجیتال بار دیگر نزولی شده است. در همین راستا، قیمت بیت کوین (BTC) به کانال ۶۷ هزار دلار سقوط کرده و ارزش کل بازار کریپتو نیز به ۲٫۵۴ تریلیون دلار کاهش یافته است.
بررسی شاخص‌های آنچین نشان می‌دهد که جریان ورودی ارزهای دیجیتال به صرافی‌ها به میزان قابل‌توجهی افزایش یافته که نشان‌دهنده فروش دارایی‌ها توسط سرمایه‌گذاران است.
در این میان، شاخص‌هایی مانند تعداد آدرس‌های فعال، حجم تراکنش‌ها و فعالیت شبکه نیز همگی نشانه‌هایی از کاهش را نشان می‌دهند. این کاهش فعالیت نشان‌دهنده کاهش علاقه و مشارکت سرمایه‌گذاران در اکوسیستم کریپتو است که به نوبه خود می‌تواند منجر به افت قیمت‌ها شود.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


علاوه بر این، انتشار صورت جلسه کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) باعث شده که معامله‌گران رویکرد محتاطانه‌ای در پیش بگیرند. بسیاری از مقامات فدرال رزرو در مورد فشارهای تورمی ابراز نگرانی کرده و پیشنهاد کرده‌اند که این امر ممکن است کاهش نرخ بهره در سال جاری را به تاخیر بیاندازد. این موضع محتاطانه به احساسات منفی در بازار کریپتو افزوده است.
اخبار نظارتی نیز به رکود اخیر در بازار کمک کرده است. طبق گزارش‌ها، کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده موضع محافظه‌کارانه‌ای را در مورد لایحه کریپتو که اخیراً توسط مجلس نمایندگان تصویب شده، حفظ کرده است.
عقب‌نشینی قیمت‌ها در بازار ارزهای دیجیتال را می‌توان به گزارش شاخص مدیران خرید (PMI) نیز نسبت داد. این گزارش نشان می‌دهد که اقتصاد ایالات متحده با بالاترین سرعت خود در دو سال گذشته رشد کرده است. این رشد اقتصادی قوی باعث شده تا معامله‌گران انتظارات خود را در مورد کاهش نرخ بهره تغییر دهند و فشار بیشتری بر بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال وارد کنند.


منبع

کوین‌گیپ





Source
#با #وجود #تأیید #ETF #اتریوم #چرا #بازار #کریپتو #دوباره #قرمزپوش #شده #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply