Thursday, July 4, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهگوریل (GORILLA)، میم کوینی که برای متحول کردن چشم‌انداز ارزهای دیجیتال معرفی شده، در روزهای اخیر رشد قیمتی قابل‌توجهی را تجربه کرده است. قیمت گوریل در حال حاضر ۰٫۰۰۵۲ دلار است که نسبت به روز گذشته ۱۹٫۴۶ درصد رشد دارد. این رشد قیمتی چشمگیر در ارزش بازار گوریل هم منعکس شده که اکنون به ۴٫۴ میلیون دلار می‌رسد. حجم معاملات گوریل هم روز گذشته با افزایش خیره‌کننده ۴۹۴ درصدی به حدود ۴ میلیون دلار رسید.
تحلیل تکنیکال گوریل: احتمال صعود قیمت GORILLA به ۰٫۰۱ دلار وجود دارد؟در هفته گذشته، قیمت گوریل روندی صعودی داشت و از ۰٫۰۰۳۶ دلار به بیش از ۰٫۰۰۵۰ دلار رسیده که ناشی از افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران و تحولات مثبت پروژه است.
به گفته تحلیلگران، اگر این روند ادامه یابد، شکستن سطح مقاومتی ۰٫۰۰۵۲ دلار محتمل به نظر می‌رسد. در این صورت، احتمال رشد مداوم قیمت تا سطح ۰٫۰۰۶ دلار یا حتی فراتر از آن، به ۰٫۰۱ دلار در آینده نزدیک وجود دارد.
در مقابل، تغییر در احساسات بازار می‌تواند منجر به تثبیت قیمت گوریل در محدوده حمایتی ۰٫۰۰۵۱ دلار شود. در صورت نزولی شدن روند نیز، قیمت ممکن است تا مرز ۰٫۰۰۵ دلار کاهش یابد.

RamzarzRamzarzخرید سریع GORILLA!
معاملات سریع ارز گوریل در ارزپلاس !




خرید GORILLA


در این میان، شاخص‌های تکنیکال در نمودار روزانه، چشم‌انداز متفاوتی را برای گوریل نشان می‌دهند. شاخص قدرت نسبی (RSI) در حوالی ۶۶ قرار دارد که نشان‌دهنده موقعیت خنثی است. با این حال، شاخص میانگین جهت‌دار (ADX) نسبتا پایین و در ۱۶٫۴۷ باقی مانده که نشان می‌دهد قدرت روند همچنان ضعیف است. در مقابل، اندیکاتور نوسانگر مهیب (AO) حرکت مثبتی نشان داده و مقدار آن ۰٫۰۰۰۰۸۴ است که منعکس‌کننده چشم‌انداز صعودی است.
تحلیل تکنیکال گوریل: احتمال صعود قیمت GORILLA به ۰٫۰۱ دلار وجود دارد؟از طرفی، شاخص مکدی (MACD) یک تقاطع صعودی تشکیل داده که حاکی از حرکت مثبت در کوتاه‌مدت است.



Source
#تحلیل #تکنیکال #گوریل #احتمال #صعود #قیمت #GORILLA #به #۰۰۱ #دلار #وجود #دارد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply