Wednesday, June 26, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهدر تاریخ ۲۳ می ۲۰۲۴، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) هشت صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات اتریوم، برای شرکت‌های ون‌اک، بلک‌راک، فیدلیتی، گری‌اسکیل، فرانکلین تمپلتون، آرک ۲۱ شیرز (ARK 21Shares)، اینوسکو گلکسی و بیت‌وایز، را تأیید کرد. قیمت اتریوم درست قبل از انتشار این خبر ۳٫۴ درصد سقوط کرد، اندکی پس از آن حدود ۵ درصد بهبود یافت و در حال حاضر، در محدوده ۳،۸۱۰ دلار معامله می‌شود.
تحلیلگران و کارشناسان بازار، عدم صعود قابل‌توجه قیمت اتریوم پس از تأیید این محصول را به چند عامل نسبت می‌دهند. زک راینز، تحلیلگر، استدلال می‌کند که فقدان این حرکت، منعکس‌کننده این مفهوم است که «هرکسی که می‌خواست از این خبر سود ببرد، قبلاً این کار را انجام داده است.» همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، قیمت اتریوم هفته گذشته و در آستانه تصمیم‌گیری SEC، حدود ۲۹ درصد افزایش یافته بود.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


از طرفی، راینز و بسیاری دیگر خاطرنشان می‌کنند که اگرچه ETFهای اتریوم تأیید شده‌اند، اما برای راه‌اندازی آنها، لازم است که پرونده‌های S-1 نیز تأیید شوند – یک سند جامع شامل جزییاتی در مورد مشخصات مالی و سابقه ریسک شرکت و همچنین، اوراق بهاداری که قصد ارائه آن را دارد. ون‌اک (VanEck) و دیگر شرکت‌ها به تازگی پرونده S-1 اصلاح‌شده خود را به SEC ارسال کرده‌اند و تحلیلگران می‌گویند ممکن است تأیید مجدد این پرونده‌ها هفته‌ها تا ماه‌ها طول بکشد. راینز معتقد است که نیروی محرکه بعدی قیمت اتریوم، جریان ورودی سرمایه به ETFها پس از شروع معاملات آنها خواهد بود.
در همین حال، نگرانی‌هایی هم وجود دارد مبنی بر اینکه، تبدیل صندوق تراست اتریوم شرکت گری‌اسکیل (ETHE) به یک ETF اسپات ممکن است منجر به خروجی‌ قابل‌توجه سرمایه شود – مشابه آنچه که در مورد ETF بیت کوین این شرکت شاهد آن بودیم.


منبع

کوین‌تلگراف





Source
#کمیسیون #بورس #آمریکا #ETF #اسپات #اتریوم #را #تأیید #کرد #رالی #قیمت #کی #شروع #میشود

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply