Tuesday, June 25, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبه گزارش منابع آگاه به موضوع، متامسک (MetaMask)، کیف پول محبوب اکوسیستم اتریوم، به زودی از بیت‌کوین پشتیبانی خواهد کرد.

این یکپارچه‌سازی با هدف گرد هم آوردن کاربران بیت‌کوین و اتریوم و تسهیل تراکنش‌های آنها انجام می‌شود. طبق گزارش‌ها، انتظار می‌رود این قابلیت تا ماه آینده ارائه شود، اما جزئیات دقیق آن هنوز مشخص نیست.
پشتیبانی از بیت‌کوین توسط متامسک، تحولی مهم در حوزه کیف پول‌های ارز دیجیتال به شمار می‌رود. متامسک که پیش‌تر بر اتریوم و توکن‌های آن تمرکز داشت، حالا به دنبال جذب کاربران بیت‌کوین است. این حرکت با هدف ارائه‌ راه‌حلی انعطاف‌پذیرتر برای بیش از ۳۰ میلیون کاربر فعال ماهانه متامسک صورت می‌گیرد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


تصمیم متامسک برای پشتیبانی از بیت‌کوین، در پی پیشرفت‌های اخیر در پروتکل این ارز دیجیتال، از جمله ارائه توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و قراردادهای هوشمند، اتخاذ شده است.
این تحولات باعث شده تا بیت‌کوین امکان ادغام در اکوسیستم غیرمتمرکز وب ۳ را داشته باشد و کاربرد آن فراتر از یک ارز دیجیتال، گسترش یابد. رابط کاربری متامسک می‌تواند نقش اساسی در این تغییر ایفا کند؛ زیرا به کاربران امکان دسترسی به طیف گسترده‌تری از برنامه‌های بلاکچینی را می‌دهد.
علاوه بر پشتیبانی از بیت‌کوین، متامسک در حال بهبود بخش‌های دیگر رابط کاربری خود برای آسان‌تر کردن معاملات ارزهای دیجیتال است.
مشارکت اخیر با کوین‌لجر (CoinLedger) نمونه‌ای از این تلاش‌هاست. این یکپارچه‌سازی به کاربران متامسک امکان می‌دهد تا به راحتی تاریخچه تراکنش‌های خود را با نرم‌افزار مالیات رمزارزی کوین‌لجر همگام‌سازی کنند و بدین ترتیب، انطباق با قوانین مالیاتی را تسهیل می‌بخشد.






Source
#متامسک #در #آستانه #یک #پیشرفت #بزرگ #پشتیبانی #از #بیتکوین #تا #ماه #آینده

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply