Sunday, June 23, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهشرکت تتر، صادر‌کننده بزرگ‌ترین استیبل‌کوین جهان، یک میلیارد توکن USDT دیگر در بلاکچین اتریوم (ETH) ضرب کرده که به گمانه‌زنی‌ها در مورد رشد احتمالی بازار کریپتو دامن زده است. از لحاظ تاریخی، افزایش عرضه استیبل‌کوین USDT با روندهای صعودی بازار ارز دیجیتال همزمان بوده است.

این اتفاق همزمان با افزایش خوش‌بینی جامعه ارزهای دیجیتال نسبت به تأیید احتمالی صندوق‌های ETF اسپات اتریوم توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، رخ داده است.
پائولو آردوینو، مدیرعامل تتر، توضیح داد که ایجاد توکن‌های جدید به منظور پر کردن ذخایر انجام شده و یک تراکنش مجاز، اما صادر نشده است. این بدان معناست که توکن‌ها برای پاسخ به تقاضای آتی استفاده خواهند شد و در حال حاضر، در گردش نیستند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


ایوان شرباکوف (Ivan Sherbakov)، مدیرعامل شرکت کریپتوروبوتیک (Cryptorobotics) نیز معتقد است که این توکن‌ها در زمان صعود بازار، قبل از اخبار تأیید ETF مورد استفاده قرار خواهند گرفت.
ارزش بازار تتر در سال گذشته در پی رشدی قابل‌توجه، از ۱۱۱ میلیارد دلار فراتر رفته و تقریباً ۷۰ درصد از بازار استیبل‌کوین‌ها را به خود اختصاص داده است.
این رشد تحت تأثیر عوامل مختلفی بوده است، از جمله راه‌اندازی موفقیت‌آمیز صندوق‌های ETF اسپات بیت‌کوین در ایالات متحده و تنوع موارد استفاده از تتر در بخش‌هایی مانند استخراج بیت‌کوین.
در همین حال، تحلیلگران دویچه بانک (Deutsche Bank) نسبت به خطرات بالقوه مرتبط با تسلط چشمگیر تتر بر بازار و عدم شفافیت این شرکت، ابراز نگرانی کرده‌اند.


منبع

فاین بولد





Source
#تأمین #سوخت #لازم #برای #صعود #بازار #میلیارد #تتر #جدید #ضرب #شد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply