Sunday, June 23, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبا افزایش خوش‌بینی‌ها نسبت به تأیید احتمالی صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات اتریوم توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، کارشناسان و فعالان بازار اکنون توجه خود را به ارزهای دیجیتال دیگری مانند سولانا معطوف کرده‌اند.

آنها این سوال را مطرح کرده‌اند که آیا سولانا می‌تواند دارایی رمزارزی بعدی باشد که ETF اسپات آن عرضه می‌شود یا خیر.
برایان کلی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری BKCM، در اظهارات اخیر خود، بر پتانسیل سولانا تأکید کرده و گفته که بیت ‌کوین، اتریوم و سولانا، سه ارز دیجیتال برتر برای این چرخه هستند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


کلی می‌گوید که اگر SEC صندوق ETF اسپات اتریوم را تأیید کند، مقررات واضح‌تری برای بازار گسترده‌تر کریپتو ارائه خواهد شد. این موضوع به نوبه خود می‌تواند به تأیید ETF اسپات رمزارزهای دیگر، از جمله سولانا منجر شود.
در مقابل، جیمز سیفارت، تحلیلگر بلومبرگ، بر موانع نظارتی که سولانا با آن مواجه است، به ویژه به دلیل طبقه‌بندی فعلی آن به عنوان یک اوراق بهادار توسط SEC، تأکید کرده است.
به گفته سیفارت، اگرچه ETF اسپات سولانا می‌تواند تقاضای بیشتری در مقایسه با سایر دارایی‌های دیجیتال داشته باشد، اما در پرونده‌های شکایت SEC از کوین‌بیس و کراکن به طور واضح آمده که «سولانا یک اوراق بهادار است.»
سیفارت در ادامه توضیح داده که لایت کوین (LTC) اگرچه تقاضای به نسبت کمتری دارد، اما ممکن است ETF آن زودتر تأیید شود.
جامعه کریپتو مشتاقانه منتظر تصمیم رسمی کمیسیون بورس آمریکا در مورد ETF اسپات اتریوم است که می‌تواند زمینه را برای تأییدیه‌های آتی فراهم کند.



Source
#نظرات #متناقض #کارشناسان #احتمال #عرضه #ETF #اسپات #سولانا #وجود #دارد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply