Monday, June 24, 2024


زمان مطالعه: 3 دقیقه

اوکی اکسچنج

صرافی اوکی اکسچنج از اضافه کردن ۲ رمزارز، گیم استاپ (GameStop) و اسپکتروم (Spectral) به ارزهای معاملاتی خود خبر داد و هم‌اکنون در دسترس کاربران قرار دارد.

رمزینکس

بنا بر اخبار منتشرشده در صرافی رمزینکس، این صرافی ۴ ارز دیجیتال منکی (MANEKI)، لینیر فایننس (LINA)، میو (MEW) و اسپیس آی دی (ID) را به لیست رمزارزهای معاملاتی خود اضافه کرده است.

تبدیل

صرافی تبدیل از برگزاری جشنواره دوستی دلاری خبر داد.ramzarzبنا بر اخبار منتشرشده در کانال تلگرامی این صرافی، در جشنواره دوستی دلاری صرافی تبدیل با دعوت هر دوست علاوه‌بر جایزه دلاری (۰.۵ تتر) می‌توانید ۲ نات‌کوین نیز جایزه بگیرید. توجه داشته باشید برای دریافت هدیه دلاری، لازم است که دوست‌تان اولین معامله خود را ظرف ۷ روز پس از تکمیل ثبت‌نام،‌ انجام دهد.

ارز پلاس

صرافی ارزپلاس از اضافه کردن کوین‌های ترند بازار خبر داد.
بر اساس اخبار منتشرشده در این صرافی، ارزهای دیجیتال اسپیدی (SPEEDY)، دریفت پروتکل (DRIFT)، بنانا گان (BANANAGUN)، اپوستاجا (APU) و سیلی دراگون (SILLY) به ارزپلاس اضافه شدند. از این پس شما می‌توانید در بخش معامله سریع این صرافی ارزهای مدنظر خود را خرید و فروش کنید.

اکسکوینو

صرافی اکسکوینو از صفحه تلگرامی اکسکوینو پلاس رونمایی کرد!

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


شما عزیزان از این به بعد می‌توانید جدیدترین اخبار و تحلیل‌های بازار رمزارز و اطلاعیه‌ها و کمپین‌های اکسکوینو را از اکسکوینو پلاس دنبال کنید!

اوام‌پی فینکس

صرافی اوام‌پی فینکس اعلام کرد که رمزارز جدید نات کوین (NOT) به معاملات تعهدی و استخر مشارکت این صرافی اضافه شده است. ramzarz
از امروز شما می‌توانید با مشارکت در استخر نات کوین و حفظ ارزش دارایی خود، در سود معاملات تعهدی سایر کاربران سهیم شده و همچنین با قابلیت معاملات تعهدی، NOT را در بازارهای صعودی و نزولی تا چند برابر سرمایه خود معامله کنید.

راستین

صرافی راستین در خبری اعلام کرد که ارز‌های دیجیتال سیلی دراگون (SILLY)، اپوستاجا (APU)، اوکی پروتکل (OOKI)، لوکس (LOOKS) و یونیفای پروتکل (UNIFI) را به لیست ارزهای معاملاتی خود اضافه کرده است. کاربران این صرافی هم‌اکنون می‌توانند در بخش معاملات سریع، اقدام به خرید و فروش این ارزها کنند.

آبان تتر

صرافی آبان تتر طی خبری از اضافه کردن ارزهای دیجیتال رونین (RON)، رنزو (REZ)، مزون نتورک (MSN) و نات کوین (NOT) در لیست ارزهای معاملاتی خود خبر داد.



Source
#اخبار #صرافیهای #ارز #دیجیتال #خرداد #۱۴۰۳

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply