Friday, June 21, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبه گزارش تیم تحلیلی L۲Beat، یک کیف پول رمزارزی چند امضایی وجود دارد که ۱۲ شبکه لایه دوم اتریوم به آن متصل شده است. به این معنی که اگر این کیف پول واحد در معرض خطر قرار گیرد، همه این ۱۲ شبکه ممکن است با ضرر کلی ۱۲۱ میلیون دلاری مواجه شوند.

طبق گزارش‌ها، از جمله این شبکه‌ها می‌توان به زورا (Zora)، آیوو (Aevo)، هایپر (Hypr)، اوردرلی (Orderly)، انشنت ایت (Ancient۸)، لایرا (Lyra)، مود (Mode)، پارالل (Parallel) و متال (Metal)، اشاره کرد که همگی با استفاده از نرم‌افزار Conduit ایجاد شده‌اند.
شبکه آیوو خود به تنهایی بیش از ۷۲ میلیون دلار دارایی قفل‌شده (TVL) دارد. ارزش TVL شبکه لایرا نیز بیش از ۲۰ میلیون دلار گزارش شده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


اندرو هوانگ، بنیانگذار Conduit، در این باره می‌گوید که کیف پول مذکور بدون سه امضا از پنج امضای مورد نیاز نمی‌تواند معامله کند.
به گفته هوانگ، کلیدهای خصوصی این امضاها بر روی کیف پول‌های سخت‌افزاری ذخیره می‌شوند و تنها با «به خطر انداختن فیزیکی ۳ از ۵ دستگاه فیزیکی» حمله امکان‌پذیر خواهد شد.
هوانگ در ادامه مدعی شده که این سیستم طی هفته‌های آینده ارتقا خواهد یافت تا به جای ۳ از ۵ امضا، به ۵ از ۷ امضا برای تراکنش‌های خود نیاز داشته باشد.
همان‌طور که می‌دانید، شبکه‌های لایه دوم به طور چشمگیری هزینه‌های گس را برای کاربران اتریوم کاهش می‌دهند، اما برخی از منتقدان ادعا می‌کنند که آنها بیش از حد متمرکز هستند.
به گفته هوانگ، در صورت انتقال لایه‌های دوم بیشتر به فاز دوم تمرکززدایی که توسط بنیانگذار اتریوم معرفی شده، خطر چنین حملاتی کمتر خواهد شد.



Source
#۱۲ #شبکه #لایه #دوم #اتریوم #در #خطر #هک #۱۲۱ #میلیون #دلاری #ماجرا #چیست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply