Saturday, June 22, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهاسکیل لبز (SKALE Labs)، شرکت توسعه‌دهنده بلاکچین بدون گس (کارمزد) اسکیل (SKALE)، از انتصاب اندرو ساندرز (Andrew Saunders) به عنوان مدیر ارشد بازاریابی و توسعه خود خبر داد.

ساندرز پیش از این صاحب عناوینی نظیر رئیس بخش سرگرمی و فرهنگ آمازون، معاون بخش نوآوری محتوا و خلاقیت در ان‌بی‌سی یونیورسال (NBCUniversal) و اولین مدیر ارشد مالی آربیتروم، بوده است.
جک اوهولران (Jack O’Holleran)، مدیرعامل اسکیل لبز در مورد انتخاب اندرو ساندرز ابراز هیجان کرد و عنوان داشت:

سوابق اندرو و کارهایی که او در آربیتروم انجام داده، بسیار درخشان است. او فرد کاملی است که حضورش به پیشرفت پروژه ما کمک شایانی خواهد کرد.

طبق داده‌های پلتفرم دی‌اپ‌رادار (DappRadar)، بلاکچین اسکیل در ماه گذشته ۱۹۷ هزار کیف پول فعال روزانه منحصر به فرد داشته و از این نظر، پنجمین بلاکچین برتر محسوب می‌شود.
با این حال، آگاهی عمومی از این پروژه هنوز به حد کافی نرسیده است. اوهولران امیدوار است با حضور ساندرز این مشکل به زودی برطرف شود.

RamzarzRamzarzخرید سریع SKL!
با یک کلیک اسکیل نتورک (SKL) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید SKL


ایده بدون کارمزد بودن شبکه اسکیل ممکن است برخی کاربران را به اشتباه بیندازد. چنانچه بلاکچینی فاقد هزینه گس باشد، اعتبارسنج‌ها انگیزه‌ای برای ایمن‌سازی شبکه نخواهند داشت و کاربران می‌توانند با ارسال تراکنش‌های اسپم، شبکه را مختل کنند؛ اما گفتنی است این موضوع در رابطه با بلاکچین اسکیل صدق نمی‌کند.
در واقع، بلاکچین اسکیل معماری پیچیده‌ای دارد که در آن، هزینه تراکنش‌ها به گونه‌ای توسط توسعه‌دهنده پرداخت می‌شود.
ساندرز راه‌حل مشکل آگاهی جامعه را توسعه هرچه بیشتر برنامه‌ها و بازی‌ها در این بلاکچین می‌داند. به عنوان مثال، وی به بازی‌های اصلی موجود در بازار اپیک گیمز (Epic Games) اشاره می‌کند.
به گفته وی، این بازی‌ها کاربران زیادی را جذب می‌نمایند و برای بازیکنان مهم نیست که از کدام موتور برای توسعه آنها استفاده شده است. این موضوع در مورد شبکه‌های بلاکچین نیز صادق است.
به دنبال انتشار این اخبار، قیمت توکن SKALE طی ۲۴ ساعت گذشته با ۱۰.۳ درصد افزایش به ۰.۰۹۳۲۲ دلار و ارزش بازار آن به ۴۹۹ میلیون دلار رسیده است.
همچنین، حجم معاملات آن در مدت مشابه با جهشی ۱۴۵ درصدی به ۹۶.۹ میلیون دلار افزایش یافته است.skale-marketing-strategy-saunders



Source
#استخدام #مدیر #بازاریابی #جدید #توسط #شبکه #اسکیل #منتظر #صعود #قیمت #SKL #باشید

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply