Sunday, June 23, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبازار ارزهای دیجیتال هفته جدید را با یک روند صعودی قدرتمند آغاز کرد که تحت تاثیر جهش اخیر اتریوم به ۳۸۰۰ دلار قرار داشت. قیمت اتریوم در دو روز گذشته به دلیل هیجان بازار نسبت به تایید احتمالی اولین صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اسپات اتریوم، رشد قابل توجهی را تجربه کرده است.

داده‌های موجود نشان می‌دهند که در حال حاضر، کل سود باز بازار ارز دیجیتال برابر با ۶۹.۱۲ میلیارد دلار است.
حجم معاملات در ۲۴ ساعت گذشته به ۲۱۲.۰۱ میلیارد دلار رسیده و حجم لیکوییدیشن موقعیت‌های شورت نیز ۳۸۷.۲۶ میلیون دلار بوده است. همچنین، نسبت لانگ-شورت (Long-Short) بازار در حال حاضر ۲.۴۶ است که نشان‌دهنده تمایل شدید معامله‌گران به سمت موقعیت‌های لانگ است.

RamzarzRamzarzخرید سریع BONK!
با یک کلیک بونک را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید BONK


در این میان، میم‌کوین بانک (Bonk) یکی از برترین‌ رمزارزهای بازار بوده است. این میم کوین پس از ثبات قیمتی بالاتر از ۰.۰۰۰۰۱۳ دلار در اواخر آوریل، وارد روند صعودی جدیدی شده که قیمت را ۱۴۸ درصد افزایش داده است.
قیمت بانک در ۲۴ ساعت گذشته ۷.۸ درصد افزایش داشته و در حال حاضر با قیمت ۰.۰۰۰۰۳۲۸ دلار معامله می‌شود.
تحلیل نمودار روزانه نشان می‌دهد که روند قیمت بانک، یک الگوی سر و شانه معکوس را ایجاد کرده و اکنون از خط گردن عبور کرده است.
این الگو به عنوان یک الگوی صعودی بلندمدت تفسیر می‌شود و تحلیلگران بر این باورند که اگر قیمت بانک بتواند روند صعودی اخیر خود را حفظ کند، می‌توان انتظار افزایش بیشتر قیمت تا ۰.۰۰۰۰۴۷ دلار و سپس، تا ۰.۰۰۰۰۷۱۲ دلار را داشت.bonk-price-breaks-2-month-consolidation-rally-whats-next
از طرفی، میانگین متحرک نمایی (EMA) در تمامی دوره‌های زمانی ۲۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ روزه، با افزایش چشمگیری همراه بوده که نشان‌دهنده فعالیت خرید تهاجمی در بین معامله‌گران است.
همچنین، شیب صعودی شاخص میانگین جهت‌دار (ADX) روزانه حاکی از این است که خریداران برای رهبری یک رالی بزرگ‌تر، انگیزه کافی دارند.



Source
#تشکیل #الگوهای #صعودی #در #نمودار #بانک #رالی #بزرگ #دیگری #در #انتظار #BONK #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply