Thursday, June 27, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهدونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق و نامزد انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا، اعلام کرده که کمپین او اکنون از طریق صرافی کوین‌بیس، ارزهای دیجیتال اهدایی، از جمله بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، سولانا (SOL)، ریپل (XRP)، دوج کوین (DOGE)، شیبا اینو (SHIB)، یو‌اس‌دی‌ کوین (USDC) و زیرو ایکس (ZRX) را می‌پذیرد.

این اقدام، موضع‌گیری ترامپ در قبال ارزهای دیجیتال را به طور چشمگیری با دولت بایدن که رویکرد سختگیرانه‌تری نسبت به صنعت کریپتو دارد، متمایز می‌کند.
کمپین ترامپ با اعلام پذیرش ارزهای دیجیتال، هدف خود را کاهش کنترل دولت بر تصمیمات مالی آمریکایی‌ها عنوان کرده است. ترامپ همچنین می‌گوید که پذیرش ارزهای دیجیتال نشان‌دهنده تعهد او به این موضوع است که آزادی فردی را بیش از افزایش کنترل دولت، در اولویت قرار می‌دهد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


به این ترتیب، این اقدام کمپین ترامپ، الیزابت وارن، معاون بایدن را هدف قرار داده که در حمله‌ای به ارزهای دیجیتال، گفته بود در حال ساختن یک ‘ارتش ضد ارز دیجیتال’ برای محدود کردن حق آمریکایی‌ها برای انتخاب‌های مالی خودشان هستند.
به این ترتیب، حامیان ترامپ اکنون می‌توانند با مبالغ دلخواه یا با انتخاب از گزینه‌های پیش‌فرض مانند ۲۰.۲۴ دلار، ۲۰۲۴ دلار، ۴۵ دلار، ۴۷ دلار و ۴۵۴۷ دلار به کمپین انتخاباتی او کمک مالی کنند.
اعداد ۴۵ و ۴۷ پیام کمپین ریاست جمهوری ترامپ را نشان می‌دهند که او چهل و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده است و قصد دارد چهل و هفتمین رئیس جمهور هم بشود.donald-trump-announced-crypto-campaign-donations
در این میان، تغییر موضع ترامپ نسبت به ارزهای دیجیتال همچنین می‌تواند خریداران رسمی خارجی اوراق خزانه آمریکا را تشویق کند تا دارایی‌های مالی جایگزین مانند بیت کوین را هم بپذیرند. این پذیرش به نوبه خود می‌تواند موجب افزایش قیمت بیت کوین شود.


منبع

بی‌این‌کریپتو





Source
#آینده #روشن #صنعت #کریپتو #در #آمریکا #کمپین #انتخاباتی #ترامپ #رمزارز #میپذیرد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply