Wednesday, July 3, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقههمان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، گالا گیمز (Gala Games) اخیرا مورد حمله قرار گرفت و فرد مهاجم توانست ۵ میلیارد توکن گالا (GALA) به ارزش بیش از ۲۰۰ میلیون دلار را ضرب کند. با این حال، او توانست تنها بخش کمی از این توکن‌ها را بفروشد.

تیم گالا با واکنش سریع و همکاری با سازمان‌های اجرای قانون فدرال توانست جلوی فروش بیشتر را بگیرد. همچنین با استفاده از قابلیت جدیدی به نام «پروتکل لیست سیاه زنجیره گالا» موفق شد ۴.۴ میلیارد توکن دیگر را که ضرب شده بود، مسدود کند.
حال بر اساس گزارش‌های جدید، مهاجم در اقدامی غیرمنتظره، در ۲۱ می حدود ۵۹۱۳ اتریوم به ارزش ۲۲ میلیون دلار را که یک روز قبل فروخته بود، به گالا برگرداند. این مبلغ تقریبا معادل ارزش همان بخش فروخته‌شده از توکن‌های گالا (۶۰۰ میلیون گالا) توسط او است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


مدیرعامل گالا، اریک شیرمایر (Eric Schiermeyer) در ۲۰ می در پستی در X اعلام کرده بود که هویت مهاجم، از جمله آدرس منزلش شناسایی شده است. با این حال، هنوز اطلاعاتی درباره روش حمله منتشر نشده است.
برخی از اعضای جامعه حدس می‌زنند که مهاجم یک پیمان‌کار امنیتی بوده که به طور سهوی و بدون استفاده از وی‌پی‌ان به کیف پول متصل شده است.
طبق گزارش‌ها، گالا قصد دارد با استفاده از اترهای برگردانده‌شده، همان میزان از توکن‌های گالا را خریداری کرده و سپس آنها را بسوزاند. همچنین رأی‌گیری حاکمیتی برای تصمیم‌گیری در مورد سرنوشت ۴.۴ میلیارد توکن مسدودشده در حال برگزاری است.
در واکنش به این اتفاق، شرکت DWF Labs برای کمک به ثبات ارزش توکن گالا، اقدام به خرید ۲۸ میلیون توکن از بازار آزاد کرده است.
به دنبال این اتفاقات، قیمت توکن گالا در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۱۰ درصد افزایش یافته و به ۰.۰۴۶ دلار رسیده است.gala-games-exploiter-returns-ether-gala-token-attack
قیمت این توکن طی هفت روز گذشته نیز بیش از ۱۵ درصد رشد داشته است.



Source
#جبران #ضرر #دارندگان #GALA #هکر #گالا #گیمز #توکنهای #سرقتی #را #برگرداند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply