Thursday, July 4, 2024


داده‌های آنچین نشان می‌دهد یک نهنگ به طور ناگهانی مقادیر زیادی از میم کوین WIF رقیب دوج کوین را از صرافی ارز دیجیتال کوین بیس انتقال داده است.

به گزارش والکس و به نقل از دیلی هودل، لوک آنچین (Lookonchain) ردیاب دارایی‌های دیجیتال متوجه شده است که یک نهنگ کریپتو ۶۰۶٬۰۰۰ استیبل کوین USDC را برای خرید نزدیک به ۲۲۸٬۰۰۰ میم کوین Dogwifhat (WIF) خرج کرده است.

نهنگ کوین بیس در حال انباشت

این پلتفرم ردیاب این نهنگ را زیر نظر گرفته است.

لوک آنچین در تاریخ ۲۰ می (۳۱ اردیبهشت) نوشت:
این نهنگ در حال خرید WIF است! او یک کیف پول جدید ایجاد کرده و ۱.۸۳ میلیون USDC از کوین بیس را برای خرید WIF برداشت کرده است. او تاکنون ۶۰۶٬۰۰۰ USDC را برای خرید ۲۲۷٬۸۹۶ WIF به قیمت ۲.۶۶ دلار هزینه کرده است که ۱.۲۲ میلیون USDC برای آن باقی مانده است. خرید در حال انجام است.

WIF در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۲.۷۹ دلار معامله می‌شود.

میم کوین GME همچنان در مرکز توجهات

در مرحله بعد، لوک آنچین متوجه شد که نهنگ دیگری با معامله توکن GME سود زیادی به دست آورده است. این توکن یک میم کوین است که در ماه ژانویه در شبکه سولانا و با الهام از شد سهام GameStop (GME) در سال ۲۰۲۱ راه‌اندازی شد.

میم کوین GMEمیم کوین GME

از زمانی که قیمت GME کاهش یافت، یک معامله گر ۳٬۰۵۹ SOL (۵۲۶٬۰۰۰ دلار) برای خرید ۷۸.۵۷ میلیون GME به قیمت ۰.۰۰۶۷ دلار خرج کرده است. این معامله گر ۱٬۴۰۹ SOL (165٬۰۰۰ دلار) نیز برای خرید ۶۸ میلیون GME به قیمت ۰.۰۰۲۴ دلار در ۱۵ و ۱۶ فوریه (۲۶ و ۲۷ بهمن ۱۴۰۲) خرج کرده بود.

پس از سه ماه، GME شروع به افزایش کرد. سپس این معامله‌گر ۳۵ میلیون GME را به قیمت ۳٬۴۴۷ SOL (۵۰۳٬۰۰۰ دلار) به قیمت ۰.۰۱۴۴ دلار در ۱۳ و ۱۴ می (۲۴ و ۲۵ اردیبهشت) فروخت. او در حال حاضر ۱۱۱.۵۷ میلیون GME (۷۸۱٬۰۰۰ دلار) با سود کل ۵۹۳٬۰۰۰ دلار دارد.



Source
#نهنگهای #کریپتو #روی #کدام #میم #کوینها #تمرکز #کردهاند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply