Monday, July 8, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهاتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان، از نظر ارزش بازار از غول پرداخت مسترکارت (Mastercard) پیشی گرفت. در حال حاضر، ارزش بازار اتریوم ۴۴۰ میلیارد دلار و ارزش بازار مسترکارت ۴۲۷ میلیارد دلار است.

جهش اخیر اتریوم پس از تغییر احتمالی موضع کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) نسبت به تایید صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات این ارز دیجیتال رخ داده است. تحلیلگران بلومبرگ نیز احتمال تایید این صندوق‌ها را از ۲۵ درصد به ۷۵ درصد افزایش داده‌اند.
علت این تغییر ارزیابی، شایعاتی مبنی بر تغییر سریع موضع کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا است. پیش از این، به دلیل عدم تعامل و همکاری کافی، تصور می‌شد که درخواست صندوق قابل معامله در بورس اتریوم شرکت ون‌اک (VanEck) رد شود.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


با این حال، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا از صرافی‌ها خواسته است تا پرونده‌های ۱۹b-۴ خود را به سرعت به‌روزرسانی کنند و حتی ممکن است تا روز چهارشنبه، یک صندوق ETF اسپات اتریوم را تایید کند.
الکس ثورن (Alex Thorn)، رئیس بخش تحقیقات در گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital)، معتقد است که این کمیسیون، اتریوم را به عنوان یک دارایی غیر اوراق بهادار در نظر خواهد گرفت، در حالی که ممکن است اتریوم استیک‌شده را یک اوراق بهادار بداند.
این تحولات باعث افزایش قابل توجه قیمت اتریوم شده است. قیمت این ارز دیجیتال طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۲۰ درصد افزایش یافته و اکنون در محدوده ۳۶۶۵ دلاری معامله می‌شود. در همین حال، حجم معاملات اتریوم نیز امروز بیش از ۲۴۰ درصد افزایش را تجربه کرده است.
قیمت بیت‌کوین نیز تحت تاثیر این اخبار ۶ درصد رشد کرده و به بالای ۷۱ هزار دلار رسیده است.
با وجود این افزایش‌ها، قیمت اتریوم همچنان ۲۵.۴ درصد پایین‌تر از اوج تاریخی (ATH) آن، یعنی ۴,۸۷۸ دلار است که دو سال پیش ثبت شده بود.



Source
#صعود #اتریوم #در #جدول #داراییهای #برتر #جهان #غول #پرداخت #مسترکارت #عقب #افتاد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply