Monday, July 8, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهصرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) مستقر در بلاکچین سولانا نسبت به سایر شبکه‌ها بهتر عمل کرده و در ۳۰ روز گذشته، ۲۱۰ میلیون تراکنش را ثبت کرده‌اند. این آمار نشان‌دهنده نقش فزاینده سولانا در اکوسیستم دیفای و توانایی آن برای مدیریت کارآمد حجم بالایی از معاملات است.

بر اساس داده‌های پلتفرم دون (Dune)، صرافی‌های غیرمتمرکز سولانا به طور قابل‌توجهی از صرافی‌های ۱۵ بلاکچین لایه اول و دوم، از جمله اتریوم، بی‌ان‌بی چین و آربیتروم، بهتر عمل کرده‌اند.
طبق گزارش‌ها، در بازه ماهانه، بی‌ان‌بی چین ۲۹ میلیون تراکنش، آربیتروم ۱۳ میلیون تراکنش و اتریوم تنها ۶٫۷ میلیون تراکنش را ثبت و مدیریت کرده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


علاوه بر این، DEXهای سولانا شاهد حجم معاملات قابل‌توجه ۴۷٫۷۵ میلیارد دلاری و بیش از ۱۱ میلیون معامله‌گر منحصربه‌فرد در همان بازه زمانی بودند.
این اعداد به شدت با آمار مربوط به بی‌ان‌بی چین که حجم کل معاملات آن ۲۰٫۵۴ میلیارد دلار و تعداد معامله‌گران منحصربه‌فرد آن بیش از ۴٫۶ میلیون گزارش‌ شده، متفاوت است.
در این میان، ریدیوم (Raydium) با میانگین حجم معاملات هفتگی تقریباً ۵ میلیون دلار، در صدر صرافی‌های غیرمتمرکز شبکه سولانا قرار دارد.
همچنین، توکن بومی شبکه سولانا، یعنی SOL، تقریباً ۴۰ درصد از معاملات را به خود اختصاص داده است. میم کوین‌ها و توکن‌های با ارزش بازار پایین‌تر هم، بین ۲۰ تا ۳۰ درصد از تراکنش‌ها را تشکیل می‌دهند. این ارقام نشان می‌دهند که میم کوین‌ها نقش مهمی در عملکرد اکوسیستم سولانا در ماه‌های اخیر داشته‌اند.
دستاوردهای سولانا فراتر از تعداد معاملات است. طبق گزارش‌ها، این شبکه اخیراً عنوان «سریع‌ترین بلاکچین» را در بین شبکه‌های اصلی کسب کرده است. این در حالی است که سولانا در حال حاضر فقط به ۱٫۶ درصد از حداکثر سرعت تئوری خود، یعنی ۶۵ هزار تراکنش در ثانیه (TPS) دست یافته است.



Source
#کسب #موفقیتی #دیگر #برای #سولانا #صرافیهای #غیرمتمرکز #این #بلاکچین #پیشتازی #میکنند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply