Friday, July 5, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهنات کوین (NOT)، ارز دیجیتال جدیدی که توسط غول پیام‌رسانی تلگرام حمایت می‌شود، از زمان معرفی در روز پنج‌شنبه ۱۶ می، شاهد کاهش چشمگیر ارزش خود بوده است.

افت قابل‌توجه قیمت نات کوین در حالی رخ داده که این ارز دیجیتال در صرافی‌های بزرگ جهان، از جمله بایننس، لیست شده و پاول دوروف، بنیانگذار تلگرام، در کانال خود از رشد سریع این پروژه تمجید کرده است.
افت شدید قیمت نات کوین را می‌توان به این موضوع نسبت داد که سرمایه‌گذاران به‌جای نگه‌داشتن توکن‌های NOT برای سود احتمالی در آینده، آنها را به فروش می‌رسانند. این فروش گسترده منجر به عرضه بیش از حد نات کوین در بازار و در نتیجه، کاهش بیشتر قیمت آن شده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در همین راستا، کریپتو پاتل (Crypto Patel)، تحلیلگر رمزارز، چشم‌انداز نزولی برای روند قیمت نات کوین دارد. او پیش‌بینی می‌کند:

طبق تجزیه و تحلیل نمودار، ما ممکن است پامپ کوچکی را به سمت محدوده ۰٫۰۰۶۰ تا ۰٫۰۰۶۵ دلار مشاهده کنیم و سپس، شاهد سقوط به ۰٫۰۰۴ دلار باشیم.

notcoin-price-nosedives-whats-wrong
علی‌رغم این نوسانات قیمت، تیم نات کوین از کمپین‌ها، محصولات و پیشنهادات آتی، با هدف افزایش تعامل کاربر و ثبات توکن خبر داده است. بر این اساس، کاربران لیگ‌های بالاتر (طلا و پلاتین) به مزایای انحصاری آتی دسترسی خواهند داشت.
در همین راستا، این تیم کاربران را به استیک کردن توکن‌های خود تشویق کرده، اما کسی را به قفل کردن یا نگه داشتن NOTهای خود مجبور نکرده است.


منبع

بی‌این‌کریپتو





Source
#تحلیل #پیشبینی #قیمت #نات #کوین #روند #نزولی #تا #کجا #ادامه #دارد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply