Friday, July 5, 2024


زمان مطالعه: 8 دقیقهاین روزها با تغییر چشم‌انداز بازار ارزهای دیجیتال، بخش میم‌کوین‌ها اهمیت فزاینده‌ای پیدا کرده ‌است. یکی از میم‌‌کوین‌هایی که توانسته محبوبیت زیادی کسب کند و پس از دوج ‌کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB)، در جایگاه سومین توکن میم برتر قرار بگیرد، پپه قورباغه (PEPE) است. اگر شما هم می‌خواهید وارد دنیای هیجان‌انگیز میم ‌کوین‌ها شوید و پپه بخرید، به یک کیف پول پشتیبانی‌کننده از توکن PEPE نیاز خواهید داشت. اما بهترین کیف پول PEPE کدام است؟ در این مقاله به شما کمک می‌کنیم گزینه‌های موجود را بسنجید و با توجه به نیازها و شرایط خود، بهترین کیف پول های پپه را انتخاب کنید. با ما همراه باشید.

بهترین کیف پول های پپه

پپه یک ارز دیجیتال مبتنی بر میم، بدون کاربرد ذاتی است که به عنوان یک توکن ERC۲۰ بر بستر بلاکچین اتریوم ساخته شده است. لوگوی این میم‌ کوین از پپه قورباغه (Pepe the Frog)، یک شخصیت معروف اینترنتی که در اوایل دهه ۲۰۰۰ میلادی به شهرت رسید، الهام گرفته شده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


میم ‌کوین پپه در سال ۲۰۲۳ و در بحبوحه شرایط نزولی بازار کریپتو معرفی شد و ارزش آن به سرعت افزایش یافت. بر اساس داده‌های بازار، پپه در ۱۵ می ۲۰۲۴ به بالاترین قیمت تاریخی خود در ۰٫۰۰۰۰۱۱۵۶ دلار رسید. پایین‌ترین قیمت تاریخی پپه نیز در ۱۷ آوریل ۲۰۲۳ و در محدوده ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۲۷۶۴ دلار به ثبت رسیده است.

بهترین کیف پول PEPE
نمودار قیمت ارز دیجیتال پپه از ابتدا تاکنون.

در ادامه به معرفی بهترین کیف پول های پپه می‌پردازیم.

کیف پول کوین بیس (Coinbase Wallet)

یکی از بهترین کیف پول های پپه قورباغه، کیف پول کوین بیس است که از طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال، از جمله توکن‌های ERC20 و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در شبکه‌های مختلف پشتیبانی می‌کند. این کیف پول با طراحی کاربرپسند و در عین حال قدرتمند خود، به شما اجازه می‌دهد که با برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) تعامل داشته باشید. این موضوع، انتقال آنچین پپه و سایر توکن‌ها را آسان‌تر می‌کند.

کیف پول کوین بیس هیچ هزینه‌ای برای نگهداری پول فیات و ارزهای دیجیتال پشتیبانی‌شده یا برای انتقال موجودی اولیه بین دو کیف پول کوین بیس، دریافت نمی‌کند.بهترین کیف پول PEPE
با این حال، در نظر داشته باشید که کیف پول کوین بیس برای تمام تراکنش‌هایی که شامل کیف پول‌های غیر کوین بیس و روش‌های پرداخت جایگزین هستند، کارمزد می‌گیرد.

مزایای کیف پول کوین بیس

  • رابط کاربرپسند
  • اقدامات امنیتی قوی، از جمله احراز هویت دو مرحله‌ای
  • پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال محبوب
  • ارائه منابع و مقالات آموزشی
  • اتصال یکپارچه به صرافی کوین بیس

معایب کیف پول کوین بیس

  • کارمزدهای نسبتاً بالا

کیف پول زنگو (Zengo Wallet)

یکی دیگر از بهترین کیف پول های PEPE والت زنگو است. زنگو یک کیف پول فوق امن است که از فناوری‌های پیشرفته‌ای مانند محاسبات چندجانبه (MPC)، احراز هویت سه‌عاملی (3FA)، تشخیص چهره، تأیید ایمیل و … استفاده می‌کند. استفاده از کیف پول زنگو بسیار آسان است و شما می‌توانید ارزهای دیجیتال را مستقیماً در این برنامه، با استفاده از روش‌های پرداخت مختلف، بخرید و بفروشید.بهترین کیف پول PEPE
با استفاده از زنگو، برای هر کلاس دارایی رمزارزی مختلف، کیف پول جداگانه‌ای ایجاد می‌شود که یک لایه ایمنی اضافی را به وجوه شما اضافه می‌کند. زنگو در اکثر کشورهای جهان در دسترس است و خدمات خود را در ۱۸۸ کشور ارائه می‌دهد. با این حال، در چند کشور، مانند چین، کوبا و ایران، این برنامه یا برخی از ویژگی‌های آن ممکن است به دلیل مقررات محلی در دسترس نباشد.

مزایای کیف پول زنگو

  • رابط کاربری آسان برای خرید، فروش و محافظت از ارزهای دیجیتال
  • پشتیبانی از ارزهای دیجیتال و NFTهای مختلف
  • پشتیبانی از احراز هویت چندعاملی برای امنیت بیشتر

معایب کیف پول زنگو

  • عملکرد محدود در چند کشور

کیف پول اوکی‌ایکس (OKX)

از جمله بهترین والت های پپه می‌توان به کیف پول اوکی‌ایکس نیز اشاره کرد؛ یک کیف پول ساده و در عین حال شگفت‌انگیز که برای نظارت و مدیریت اکوسیستم گسترده وب ۳ طراحی شده است. این کیف پول علاوه بر ارزهای دیجیتال، امکان دسترسی به توکن‌های NFT، دیفای و گیم‌فای را نیز برای کاربران فراهم می‌کند. با استفاده از این کیف پول، کاربران همچنین می‌توانند ترید کنند و درآمد غیرفعال (passive income) داشته باشند.

استفاده از کیف پول چندزنجیره‌ای اوکی‌ایکس بسیار آسان است. زمانی که کیف پول خود را برای اولین بار راه‌اندازی می‌کنید، یک عبارت بازیابی (Seed) به صورت خودکار ایجاد می‌شود؛ چه در برنامه تلفن همراه چه در افزونه مرورگر. در این کیف پول، کاربران کنترل و مالکیت کامل وجوه خود را دارند و می‌توانند رمزارزهایشان را به سرعت و به راحتی در هر زمان برداشت کنند.بهترین کیف پول های پپه
این کیف پول وب ۳، همچنین به عنوان یک هاب برنامه‌های غیرمتمرکز عمل می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد تا هر بلاکچین سازگار با ماشین مجازی اتریوم، از جمله اتریوم، فانتوم، پالیگان و … را کاوش کنند.

مزایای کیف پول اوکی‌ایکس

  • استفاده آسان
  • فراهم کردن امکان انجام تراکنش‌های بدون مجوز (Permissionless)
  • کارمزد پایین معاملات
  • دروازه‌ای به دنیای وب ۳

معایب کیف پول اوکی‌ایکس

  • نقدینگی محدود برای ارزهای خاص

کیف پول سیف پل (SafePal Wallet)

سیف پل، به عنوان یکی دیگر از بهترین کیف پول های پپه قورباغه، یک کیف پول سخت افزاری شناخته‌شده است که دو مدل S۱ و X۱ دارد. سیف پل همچنین یک کیف پول گرم در قالب برنامه سیف پل ارائه می‌دهد که به طور یکپارچه به گزینه‌های سخت افزاری متصل می‌شود و به این ترتیب، لایه امنیتی بیشتری را برای محافظت از وجوه ارائه می‌دهد.

مدل S۱ سیف پل اولین کیف پول سخت ‌افزاری است که توسط بایننس پشتیبانی می‌شود، در حالی که مدل X۱ آن، یک نسخه متن باز با ویژگی اتصال به بلوتوث را ارائه‌ می‌دهد. بهترین کیف پول های پپه
در حال حاضر، سیف پل دارای بیش از ۶ میلیون کاربر تأییدشده است، خدمات خود را به ۱۹۶ کشور گسترش داده و از ۵۴ بلاکچین پشتیبانی می‌کند. این کیف پول هم برای iOS و هم برای اندروید در دسترس قرار دارد و افزونه‌های مرورگر را نیز برای کروم، فایرفاکس و مایکروسافت اج معرفی کرده است.

مزایای کیف پول سیف پل

  • پشیبانی از مکانیسم امضای ۱۰۰ درصد آفلاین
  • ذخیره‌سازی نامحدود ارزهای دیجیتال
  • به‌روزرسانی مداوم محصولات هر دو تا سه هفته یکبار

معایب کیف پول سیف پل

  • عدم پشتیبانی برنامه موبایل از ریپل (XRP)

کیف پول لجر نانو اس پلاس (Ledger Nano S Plus)

لجر یکی از ارائه‌دهندگان پیشرو کیف پول‌های سخت افزاری است که به عنوان یکی از بهترین کیف پول های PEPE نیز شناخته می‌شود. اگرچه کیف پول لجر نانو ایکس (Ledger Nano X) این شرکت در سال ۲۰۲۳ به دلیل معرفی ویژگی بحث‌برانگیز بازیابی (Recover) با واکنش منفی جامعه ارزهای دیجیتال مواجه شد، اما مدل نانو اس پلاس لجر یک گزینه خوب برای هر کسی است که به دنبال یک دستگاه سخت افزاری قابل اعتماد می‌گردد.بهترین کیف پول های پپه
در حالی که کیف پول‌های لجر دارای ویژگی چندامضایی نیستند، اما می‌توانند با نرم افزار مولتی سیگ (چند امضایی) ادغام شوند. لجر تجربه یکپارچه‌ای از مدیریت آنلاین و آفلاین دارایی‌ها را ارائه می‌دهد؛ به این صورت که کاربران می‌توانند از برنامه موبایل لجر لایو (Ledger Live) برای انجام تراکنش‌های آنلاین و نظارت بر موجودی دارایی‌های خود استفاده کنند. این کیف پول با سیستم‌های عامل مختلف، از جمله ویندوز، لینوکس، MacOS و اندروید، سازگار است.

مزایای کیف پول لجر نانو اس پلاس

ذخیره‌سازی آفلاین و ایمن دارایی‌ها

  • سازگار با بیش از ۵۰ کیف پول برای دسترسی به برنامه‌های غیرمتمرکز، دارایی‌های مختلف و برنامه‌های وب ۳
  • پشتیبانی از بیش از ۵،۵۰۰ دارایی
  • دارای مجوز امنیتی CC EAL۵+ certified

معایب کیف پول لجر نانو اس پلاس

  • گران است.
  • لجر در سال ۲۰۲۳ به دلیل معرفی ویژگی بازیابی و دسترسی به کلید خصوصی، مورد انتقاد قرار گرفت.

مقایسه بهترین کیف پول های پپه

در جدول زیر، خلاصه‌ای از ویژگی‌های بهترین کیف پول های PEPE ارائه شده تا بهتر بتوانید گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

نام کیف پول

نوع کیف پول

نوع حضانت کیف پول

ارزهای دیجیتال پشتیبانی‌شده

کوین بیس

موبایل، افزونه مرورگر

غیرحضانتی

توکن‌های ERC۲۰ و زنجیره‌های سازگار با ماشین مجازی اتریوم (EVM )

زنگو

موبایل

ترکیبی

بیش از ۱۲۰ رمزارز

اوکی‌ایکس

موبایل، افزونه مرورگر

غیرحضانتی

بیش از ۳۵۰ رمزارز

سیف پل

سخت افزاری

غیرحضانتی

بیش از ۱۰۰ رمزارز

لجر نانو اس پلاس

سخت افزاری

غیرحضانتی

بیش از ۵،۵۰۰ رمزارز

خلاصه مطلب

در این مقاله، به معرفی بهترین کیف پول های پپه پرداختیم. همان‌طور که گفته شد، برای شروع سرمایه‌گذاری در بازار میم‌ کوین محبوب پپه، انتخاب یک کیف پول مناسب ضروری است. اگر به دنبال یک کیف پول گرم با رابط کاربرپسند هستید، کیف پول‌های کوین بیس، زنگو و اوکی‌ایکس، همگی گزینه‌هایی عالی هستند. در بین گزینه‌های سخت‌ افزاری نیز که ذخیره‌سازی آفلاین و ایمن‌تر دارایی‌ها را تسهیل می‌کنند، هم سیف پل و هم لجر پیشنهادات خوبی محسوب می‌شوند. در نهایت، اینکه بهترین کیف پول PEPE برای شما کدام است، به اولویت‌ها و اهداف فردی شما بستگی دارد. تحقیق و بررسی را فراموش نکنید.



Source
#بهترین #کیف #پول #های #پپه #قورباغه #کدام #است #معرفی #بهترین #والت #PEPE

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply