Thursday, July 4, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهعلاقه به توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و ارزهای دیجیتال مرتبط با آنها در بازار نزولی ۲۰۲۲-۲۰۲۳ کاهش یافت، اما به نظر می‌رسد که این بخش از بازار کریپتو دوباره در حال رونق گرفتن است.

پلتفرم تحلیل داده سنتیمنت (Santiment) لیستی از ۱۰ ارز دیجیتال برتر مرتبط با NFT را بر اساس فعالیت توسعه‌ای (Development Activity) آنها در ۳۰ روز گذشته منتشر کرده است.
دیسنترالند (MANA) با نرخ فعالیت توسعه‌ای چشمگیر ۲۶۷.۵۷ در صدر این لیست قرار دارد. فلو (FLOW) و متاپلکس (MPLX) نیز به ترتیب با نرخ‌های ۲۳۴.۷ و ۴۰.۴۳ در رتبه‌های دوم و سوم جای گرفته‌اند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


انجین کوین (ENJ) که شاهد افزایش قابل توجه حجم معاملات خود در ۲۴ ساعت گذشته نیز بوده است، با نرخ فعالیت توسعه‌ای ۱۴.۹۷ در جایگاه چهارم قرار دارد. سندباکس (SAND)، دیگر ارز دیجیتال محبوب این حوزه نیز با نرخ فعالیت توسعه‌ای ۱۴.۹، جمع پنج ارز دیجیتال برتر را کامل می‌کند.
جالب توجه است که در جایگاه ششم، ارز دیجیتال نسبتا ناشناخته‌ای به نام آوه گوچی (GHST) قرار دارد.
جایگاه هفتم اما به یک ارز دیجیتال کاملاً شناخته‌شده تعلق دارد، اکسی اینفینیتی (AXS)، توکن حاکمیتی بازی با همین نام که با وجود محبوبیت و ارزش بازار نزدیک به ۱ میلیارد دلار، هنوز نتوانسته به اوج خود در نوامبر ۲۰۲۱ برگردد. در آن زمان، ارزش کل بازار اکسی اینفینیتی از مرز ۱۰ میلیارد دلار عبور کرد و قیمت توکن AXS آن به بیش از ۱۶۰ دلار رسید.
در انتهای لیست رتبه‌بندی سنتیمنت، نام ارزهای دیجیتال دیگری همچون مونا کوین (MONA)، ان‌اف‌تی‌ایکس (NFTX) و پونک (PUNK) به چشم می‌خورد.


منبع

کریپتو پوتیتو





Source
#بازگشت #توکنهای #غیرقابل #تعویض #برترین #NFTها #از #لحاظ #فعالیت #توسعهای #کدامند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply