Thursday, July 4, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبر اساس داده‌های شرکت تحلیلی آرخام اینتلیجنس (Arkham Intelligence)، شرکت تتر، صادرکننده بزرگ‌ترین استیبل‌کوین جهان یعنی USDT، اقدام به مسدود کردن پنج کیف پول ناشناس کرده است. این کیف پول‌ها در مجموع ۵۴.۱ میلیون USDT دریافت کرده بودند.

آخرین تراکنش مشکوک که به این مسدودی منجر شد، دو روز پیش شناسایی شد. بررسی‌ها نشان می‌دهند که این تراکنش از کیف پولی انجام شده که پیش از آن، بیشتر دارایی‌های خود را طی شش ماه گذشته به سایر کیف پول‌ها منتقل کرده بود.
این اولین باری نیست که تتر با فعالیت‌های غیرقانونی برخورد می‌کند. پیش از این، تتر در همکاری با وزارت دادگستری ایالات متحده، اقدام به مسدود کردن حدود ۲۲۵ میلیون USDT، به دلیل ارتباط با جرائمی مانند قاچاق انسان در جنوب شرقی آسیا، کرده بود.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


با افزایش نظارت‌های قانونی، تتر به طور فعالانه در حال غربالگری مشتریان خود برای انطباق با قوانین و مسدود کردن کیف پول‌های مرتبط با فعالیت‌های مشکوک است.
در خبری دیگر، صرافی ارزهای دیجیتال کراکن در حال بررسی حذف تتر (USDT) از پلتفرم خود است. این اقدام به منظور انطباق با چارچوب نظارتی آتی اتحادیه اروپا در حوزه دارایی‌های دیجیتال (MiCA) صورت می‌گیرد. مقررات MiCA قرار است در جولای سال جاری اجرایی شود.
استیبل‌کوین‌ها عمدتا توسط معامله‌گران برای تسهیل انتقال دارایی‌های دیجیتال بین صرافی‌ها و به عنوان ابزاری برای محافظت از ثروت در برابر نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال استفاده می‌شوند.
در همین راستا، اتحادیه اروپا قصد دارد محدودیت‌هایی را برای استیبل‌کوین‌هایی که به سرمایه‌گذاران درون اتحادیه ارائه می‌شود، اعمال کند.






Source
#بیش #از #۵۰ #میلیون #دلار #تتر #دیگر #مسدود #شد #ماجرا #چیست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply