Saturday, July 6, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبه دنبال بهبود قیمت بیت کوین (BTC) و رشد کلی بازار کریپتو در روزهای اخیر، کاردانو (ADA) هم دستاورد‌های قابل‌توجهی داشته است. در همین راستا، کاردانو اخیراً شاهد افزایش چشمگیر فعالیت نهنگ‌ها بوده که منجر به گمانه‌زنی در مورد پتانسیل رشد قیمت آن شده است.

به گزارش پلتفرم اطلاعاتی اینتو‌دبلاک (IntoTheBlock)، میزان انباشت نهنگ‌های کاردانو طی ماه گذشته ۱۱ درصد افزایش یافته است. این سرمایه‌گذاران اکنون ۶.۷۱ درصد از کل موجودی ADA را در اختیار دارند که نشان‌دهنده دیدگاه صعودی آن‌ها است.
افزایش ذخایر نهنگ‌ها اغلب سیگنالی صعودی محسوب می‌شود و خرید‌های آن‌ها می‌تواند کمک شایانی به افزایش قیمت کند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در این میان، داده‌های پلتفرم دیفای‌لاما (DeFiLlama) نیز افزایش اعتماد معامله‌گران به کاردانو را نشان می‌دهند. به گزارش این پلتفرم، در هفته گذشته ارزش کل دارایی‌های قفل شده (TVL) در شبکه کاردانو افزایش یافته و حجم معاملات در این شبکه هم افزایشی بوده است.
با این حال و علی‌رغم وجود چشم‌انداز صعودی، نگرانی‌هایی در مورد کاهش فعالیت کاربران در شبکه کاردانو وجود دارد.
داده‌های پلتفرم آرتمیس (Artemis) نشان‌ می‌دهند که تعداد تراکنش‌های روزانه از ۹۶ هزار در دو ماه قبل به حدود ۴۸ هزار تراکنش رسیده است. تعداد آدرس‌های فعال روزانه نیز کاهش یافته و اخیراً به زیر ۳۴ هزار رسیده است.
در زمان انتشار این خبر، قیمت کاردانو با کاهشی ۱.۳ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۴۷۲۵ دلار و ارزش بازار آن به ۱۶.۸ میلیارد دلار رسیده است. با این حال، امکان تغییر شرایط وجود دارد.
تحلیلگری با نام کاربری ورلد آف چارتس (World of Charts) در پلتفرم X تاکید کرده که قیمت ADA اخیراً کانال نزولی را در نمودار ۸ ساعته خود شکسته است.
در پی شکست این الگو، قیمت تا کنون ۱۰ درصد افزایش یافته و پتانسیل رشد تا ۱۰۰ درصد را هم دارد. در صورت تحقق این سناریو، قیمت کاردانو در هفته‌های آتی ۱ دلاری خواهد شد.cardano-whale-activity-up-10x-will-ada-break-the-1-barrie
داده‌های سنتیمنت (Santiment) هم نشان‌دهنده بهبود نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV) کاردانو است که سیگنالی صعودی محسوب می‌شود.
از طرفی، تجزیه و تحلیل تیم کوین‌گلس (Coinglass) نشان می‌دهد که در صورت رسیدن قیمت کاردانو به ۰.۴۹۲ دلار، پوزیشن‌های بسیاری لیکویید خواهند شد. این موضوع می‌تواند منجر به اصلاح قیمت شود، اما در صورت غلبه بر این سطح، قیمت در مدت کوتاهی به ۰.۵ دلار یا ۰.۵۲۸ دلار خواهد رسید.



Source
#افزایش #فعالیت #نهنگها #در #بازار #کاردانو #مقاومت #دلاری #ADA #بالاخره #میشکند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply