Friday, July 5, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهدر روزهای گذشته، انتشار توییتی توسط معامله‌گر مشهور میم‌کوین‌ها با نام مستعار رورینگ کیتی (The Roaring Kitty) پس از مدتی طولانی دوری از بازار، منجر به رونق دوباره بازار میم‌کوین‌ها و افزایش قیمت بسیاری از آن‌ها شد.

در پی رونق دوباره بازار، میم‌کوین‌ گیم‌استاپ (GME) رشد خیره‌کننده حدودا ۲ هزار درصدی را طی ۷ روز به ثبت رسانده و بسیاری از میم‌کوین‌ها افزایش قیمت بین ۵۰ تا ۲۰۰ درصدی را تجربه کرده‌اند.
در همین راستا، کانال یوتیوبی محبوب آلتکوین دیلی (Altcoin Daily)، لیستی از میم‌کوین‌های برتر را مورد بررسی قرار داده که در این بین، میم‌کوین کوک اینو (COQ) یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری به نظر می‌رسد.

RamzarzRamzarzخرید سریع COQ!
با یک کلیک کوک اینو (COQ) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید COQ


کوک اینو میم‌کوینی است که بر بستر بلاکچین اولانچ (AVAX) ایجاد شده است. توسعه‌دهندگان آن تصمیم گرفتند که توکن‌ها را توزیع نکنند و در عوض، کل موجودی را به همراه ۱۵۰ توکن AVAX به نقدینگی اولیه اختصاص دهند.
قیمت این توکن طی ۲۴ ساعت گذشته با رشدی ۱۰.۹ درصدی به ۰.۰۰۰۰۰۲۹ دلار و ارزش بازار آن به ۲۰۰ میلیون دلار رسیده است.coq-inu
همچنین، حجم معاملات این میم کوین طی مدت مشابه با جهشی ۲۴۵ درصدی به بیش از ۱۵ میلیون دلار افزایش یافته است.
با توجه به عملکرد قیمت کوک اینو در روزهای اخیر، حمایت جامعه طرفداران آن و افزایش محبوبیت میم‌کوین‌ها در بازار، تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که قیمت COQ می‌تواند در آینده افزایش بیشتری پیدا کند.


منبع

کوین مارکت کپ





Source
#پرواز #کوک #اینو #در #پی #رونق #بازار #میمکوینها #منتظر #رشد #بیشتر #قیمت #COQ #باشیم

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply