Wednesday, July 3, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهدر روزهای اخیر، تپ‌سواپ (TapSwap)، یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) بر بستر بلاکچین سولانا که سرعت بسیار بالایی دارد و تجربه کاربری عالی ارائه می‌دهد، مورد توجه فعالان بازار کریپتو قرار گرفته است.

در این میان، گمانه‌زنی‌هایی نیز در رابطه با پیشی گرفتن بازی کلیک‌محور این پلتفرم از نات‌کوین (Notcoin) وجود دارد.
در واقع، سرعت بالای تپ‌سواپ برای کاربرانی که از کندی پلتفرم‌های دیگر خسته شده‌اند، بسیار جذاب است. استفاده از بلاکچین سولانا که به تراکنش‌های سریع شهرت دارد، تضمین می‌کند که تپ‌سواپ در زمان برداشت با مشکلات کمتری مواجه می‌شود و همین موضوع، اعتماد و رضایت کاربران را افزایش می‌دهد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


ویژگی منحصربه‌فرد دیگر تپ‌سواپ، فرآیند استخراج نوآورانه آن است که به کاربران امکان می‌دهد از کلیک کردن و ضربه زدن با انگشتان برای استخراج استفاده کنند و راندمان استخراج خود را افزایش دهند. انتظار می‌رود این ویژگی باعث جذب مشارکت‌کنندگان بیشتر به این پلتفرم شود.
علت علاقه کاربران به تپ‌سواپ فراتر از مزایای فنی آن است. یکی از علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال با نام کاربری ـbehloh، تجربه خود را با نات‌کوین به اشتراک گذاشته که در آن توانسته به درآمد نزدیک به ۴۰۰ دلار برسد.
او ابراز خوش‌بینی کرده که تپ‌سواپ حتی می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد. این خوش‌بینی با توجه به عملکرد اخیر نات‌کوین که شاهد کاهش جزئی قیمت اما حفظ حجم معاملات قابل‌توجه خود بود، تقویت می‌شود.
در نهایت، ترکیب سرعت، استخراج نوآورانه و بلاکچین قدرتمند سولانا، تپ‌سواپ را به عنوان یک رقیب جدی در بازار ارزهای دیجیتال معرفی می‌کند.
به گفته برخی کاربران، تپ‌‌سواپ می‌تواند مسیر رمزارزهای مشهوری مانند دوج کوین را طی کند. آنها معتقدند که با افزایش آگاهی کاربران از پتانسیل آن، تپ‌سواپ می‌تواند از نات‌کوین فراتر رود و موفقیت چشمگیری را کسب کند.



Source
#تپسواپ #ناتکوینی #دیگر #چرا #تپسواپ #میتواند #موفقتر #از #ناتکوین #باشد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply