Monday, July 1, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبازار میم کوین‌ها در چند هفته گذشته شاهد رشد قابل‌توجهی بوده و میم‌کوین‌های مبتنی بر بلاکچین سولانا در صدر بوده‌اند. این رالی را می‌توان به علاقه گسترده به میم کوین‌ها نیز نسبت داد.

در این میان، بانک (Bonk)، یکی از میم کوین‌های مبتنی بر سولانا، در ماه‌های اخیر رشد چشمگیری را تجربه کرده و در مقایسه با ارزهای دیجیتال پیشرو مانند بیت‌کوین و اتریوم، عملکرد قابل‌توجهی را ارائه داده است.
این میم که توسط جامعه و برای جامعه ساخته شده، نیمی از کل عرضه خود را به صورت ایردراپ در اختیار جامعه سولانا قرار داده است.

RamzarzRamzarzخرید سریع BONK!
با یک کلیک بونک را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید BONK


در یک سال گذشته، قیمت بانک با بیش از ۵۰۰۰ درصد افزایش، عملکرد درخشانی از خود نشان داده است. بر اساس داده‌های سایت کوین مارکت کپ، قیمت بانک از ماه فوریه تاکنون بیش از ۲۰۰ درصد رشد کرده و در بازار میم کوین‌ها جایگاه ششم را به خود اختصاص است.
در زمان نگارش این خبر، قیمت بانک با ۱۳.۸۹ درصد افزایش روزانه در محدوده ۰.۰۰۰۰۲۸ دلار قرار دارد و حجم معاملات ۲۴ ساعته نیز ۱۷۶ درصد افزایش یافته است.solana-meme-coin-sensations-left-behind-by-ethereum-based-memecoin-that-is-set-to-list-on-major-exchange
ارزش بازار بانک نیز در ماه‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته و اکنون به حدود ۱.۸۴ میلیارد دلار رسیده است. بررسی داده‌های مربوط به احساسات فعالان بازار نیز نشان‌دهنده تمایل بالای سرمایه‌گذاران به خرید و انباشت این توکن است.
اکنون با تثبیت قیمت در بالاتر از سطح حمایتی ۰.۰۰۰۰۲۳ دلار، خوش‌بینی‌ها نسبت به نزدیک شدن بانک به اوج قیمتی خود افزایش یافته است. لازم به ذکر است که این میم کوین در ۲۶ روز از ۳۰ روز گذشته، کندل قیمتی خود را با رنگ سبز بسته است.
از طرفی، شاخص ترس و طمع این میم کوین روی عدد ۷۰ قرار دارد که وضعیت طمع در بازار را نشان می‌دهد. در حالت کلی، داده‌های مثبت و تحلیل تکنیکال بانک، خوش‌بینی سرمایه‌گذاران و پتانسیل بیشتر این میم کوین را تأیید می‌کنند.
در همین راستا، گروهی از تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که بانک می‌تواند با حذف یک صفر از قیمت خود تا ماه ژوئن، به اوج ۰.۰۰۰۱ دلار برسد.



Source
#دورخیز #بانک #برای #صعود #دوباره #قیمت #BONK #رکورد #جدیدی #میزند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply