Friday, July 5, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهفانتوم والت (Phantom Wallet)، یکی از کیف‌ پول‌های محبوب اکوسیستم سولانا، به جایگاه سوم در بخش کاربردی اپ استور اپل رسیده است. این کیف پول محبوب در حال حاضر پس از گوگل و گوگل کروم، در رتبه سوم این بخش قرار دارد. phantom-wallet-apple-app-store-solana-bullish-signals-crypto-commentatoبرخی از تحلیلگران ارز دیجیتال بر این باورند که محبوبیت روزافزون کیف پول فانتوم می‌تواند نشانه‌ای صعودی برای سولانا و بازار کریپتو باشد.

رشد قابل‌توجه کاربران فعال ماهانه این کیف پول خبر خوبی برای اکوسیستم سولانا است. بر اساس گزارش منتشرشده در X، فانتوم والت در حال حاضر ۷ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد.
افزایش کاربران فعال ماهانه در هر برنامه کیف پول ارز دیجیتال، معمولا توسط جامعه کریپتو به عنوان نشانه‌ای از پذیرش گسترده تلقی می‌شود.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در این میان، شیر (Shear)، معامله‌گر کریپتو، معتقد است که اگر صرافی ارز دیجیتال کوین بیس هم بتواند به جمع ۱۰ برنامه برتر اپ استور اپل برسد، باید به دنبال نشانه‌‌هایی از اوج بازار باشیم. او اعلام کرده که در صورت وقوع چنین اتفاقی، همه دارایی‌های خود را خواهد فروخت.
با این وجود، رتبه‌بندی یک اپلیکیشن در اپ استور تنها به تعداد دانلود محدود نمی‌شود، بلکه تحت تاثیر عوامل دیگری مانند تعداد دفعات حذف اپلیکیشن در یک ماه، تراکنش‌های درون برنامه‌ای و نظرات کاربران نیز قرار می‌گیرد.
نکته قابل توجه دیگر این است که فانتوم والت یک کیف پول خودحضانتی است و کاربران کنترل کامل کلیدهای خود را در اختیار دارند. این قابلیت، جایگزینی امن برای ذخیره دارایی‌ها ارائه می‌دهد.
در زمان نگارش این خبر، قیمت سولانا در محدوده ۱۷۴.۱۱ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۳۰ روز گذشته ۲۵.۱۳ درصد رشد دارد.


منبع

کوین تلگراف





Source
#کیف #پول #فانتوم #در #بین #برترین #برنامههای #اپل #نشانهای #صعودی #برای #قیمت #SOL

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply