Wednesday, July 3, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبازار ارزهای دیجیتال پس از یک اصلاح کوتاه‌مدت، با افزوده شدن ۱۸۰ میلیارد دلار به ارزش آن طی هفته گذشته، بار دیگر رونق گرفته است. علاوه بر این، قیمت بیت کوین سطح ۶۷ هزار دلار را پس گرفته که نشان‌دهنده وجود احساس مثبت در میان معامله‌گران است.

همچنین هیجان موجود پیرامون میم‌کوین‌ها، موجب جذب سرمایه‌گذاران جدیدی که قصد دارند بازده‌های بالاتر از حد معمول به دست بیاورند، شده است. در همین راستا قصد داریم به معرفی چند میم‌کوین برتر که پتانسیل بالایی برای ثبت رشد تصاعدی تا پایان ماه دارند، بپردازیم.

گیم استاپ (GME)

قیمت توکن گیم استاپ که در اوایل سال ۲۰۲۴ در بلاکچین سولانا راه‌اندازی شد، روندی جانبی را تجربه می‌کرد. این موضوع پس از بازگشت معامله‌گر معروف میم‌کوین‌ها به نام رورینگ کیتی (Roaring Kitty) به بازار تغییر کرد و قیمت این میم‌کوین به شدت افزایش یافت.
علی‌رغم اصلاح ۲۸.۴۵ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته، قیمت GME طی هفت روز گذشته ۱۰۳۵.۶۳ درصد رشد کرده و در حال حاضر به ۰.۰۰۵۳۱۹ دلار رسیده است. این توکن با ارزش بازار ۳۵.۵۳۰ میلیون دلاری در رتبه ۷۰۵ برترین ارزهای دیجیتال از نظر ارزش بازار قرار دارد.

پونک (PONKE)

توکن پونک که در بستر بلاکچین سولانا ساخته شده است، به دلیل کارمزدهای نسبتاً پایین و تراکنش‌های پرسرعت شناخته می‌شود. همچنین، فهرست شدن این توکن در صرافی‌های بزرگ، دسترسی کاربران بیشتری را به آن فراهم کرده است.

RamzarzRamzarzخرید سریع PONKE!
با یک کلیک پونک (PONKE) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید PONKE


قیمت این میم‌کوین در روز گذشته تقریباً ۴۵ درصد و در طول هفت روز گذشته ۱۰۰.۶۶ درصد افزایش یافته است. رشد ۳۳۴ درصدی قیمت پونک طی ۴ ماه و نیم گذشته، از پتانسیل رشد آن در بلند‌مدت حکایت دارد.

ماگا وی‌پی (MVP)

ماگا وی‌پی در ابتدا در بستر بلاکچین اتریوم ساخته شده و سپس به بلاکچین‌های سولانا، بیس و بایننس‌چین گسترش یافت. تنها هدف این پروژه، حمایت از دونالد ترامپ در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا است.

در حال حاضر توکن MVP دارای قیمت ۰.۶۰۸۴ دلار و ارزش بازار ۲۵.۲۶۰ میلیون دلاری است. ماگا وی‌پی با توجه به موجودی در گردش ۴۷.۵۰ میلیون توکنی خود، پتانسیلی قوی برای ثبت سودهای کلان در طول فرآیند مبارزات انتخاباتی دارد؛ بنابراین می‌تواند یکی از انتخاب‌های خوب برای معامله‌گران باشد.

این خبر صرفاً جنبه اطلاع‌رسانی دارد و به معنی توصیه به سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال خاصی نیست!



Source
#میمکوین #با #احتمال #رشد #برابر #تا #پایان #ماه #می

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply