Wednesday, July 3, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبازار ارزهای دیجیتال آمریکا در هفته‌ آینده منتظر سه رویداد مهم است که می‌توانند تأثیر به‌سزایی بر آینده‌ این صنعت داشته باشند. این رویدادها در واشنگتن دی‌سی رخ خواهند داد.

اولین رویداد، تصمیم احتمالی رئیس‌جمهور بایدن درباره‌ وتوی لایحه‌ لغو بولتن ۱۲۱ کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) است. این بولتن، مؤسسات مالی را از نگهداری دارایی‌های دیجیتال، منع می‌کند.
با وجود موافقت نادر دوحزبی در سنا و رأی ۶۰ به ۳۸ برای لغو این بولتن، بایدن که طرفدار مواضع سناتور وارن (Warren) و رئیس SEC است، تهدید به وتوی این لایحه کرده است. بایدن تقریباً ۹ روز دیگر برای تصمیم‌گیری فرصت دارد و انتخاب او به طور قابل توجهی بر نفوذ SEC بر صنعت کریپتو تأثیر می‌گذارد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


دومین رویداد مهم، تصمیم کمیسیون بورس و اوراق بهادار در مورد درخواست صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اتریوم ون‌اک (VanEck) است. بسیاری بر این باورند که گری جنسلر (Gary Gensler)، رئیس SEC، این درخواست را رد خواهد کرد.
با این حال، فشارهای سیاسی بر حزب دموکرات برای حمایت از ارزهای دیجیتال در حال افزایش است. مدیرعامل ون‌اک نیز نسبت به تأیید درخواستشان تردید دارد.
آخرین رویداد مهم، رأی‌گیری مجلس نمایندگان در مورد لایحه‌ نوآوری و فناوری مالی برای قرن ۲۱ (FIT۲۱) است. این لایحه به دنبال شفاف‌سازی مسئولیت‌های نظارتی کمیسیون بورس و اوراق بهادار و کمیسیون معاملات آتی کالایی (CFTC) در قبال دارایی‌های دیجیتال است. این لایحه از حمایت قابل توجهی از سوی طرفداران ارزهای دیجیتال در کنگره برخوردار است.
با توجه به اهمیت این رویدادها، همه‌ نگاه‌ها در هفته‌ آینده به تصمیمات دولت آمریکا، دوخته شده است. این تصمیمات نقش مهمی در تعیین چشم‌انداز نظارتی صنعت ارزهای دیجیتال در ایالات متحده ایفا خواهند کرد.


منبع

کوین پدیا





Source
#مهمترین #رویدادهای #تأثیرگذار #بر #بازار #ارزهای #دیجیتال #در #هفته #آتی

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply