Saturday, June 29, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت آربیتروم (ARB) طی ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافته و موجی از هیجان را در بازار ارزهای دیجیتال برانگیخته است. این افزایش ناگهانی همزمان با انباشت مقدار قابل توجهی از توکن‌های ARB توسط یک نهنگ به وقوع پیوسته است.

بر اساس داده‌های پلتفرم‌های ردیابی، نهنگ ذکرشده طی ۲۴ ساعت گذشته ۴.۱۷ میلیون توکن ARB را به ارزش ۴.۳ میلیون دلار از بایننس برداشت کرده است. این نهنگ از جولای ۲۰۲۳ خرید و فروش ARB را شروع کرده و طی این مدت‌، ضررهایی را نیز متحمل شده است.
به عنوان مثال، وی ۳۹ میلیون ARB را به ارزش ۴۹ میلیون دلار با میانگین قیمت ۱.۲۵ دلار خریداری نمود و سپس ۳۷.۵ میلیون توکن را با قیمت متوسط ۱.۲ دلار فروخت و بیش از ۲ میلیون دلار ضرر کرد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


این موضوع گمانه‌زنی‌های زیادی را در مورد استراتژی‌های سرمایه‌گذاری این نهنگ و پتانسیل آربیتروم برای ارائه سود به راه انداخته است. شایان ذکر است که این نهنگ در حال حاضر ۵.۹۸ میلیون توکن ARB در اختیار دارد.
داده‌های به اشتراک گذاشته شده توسط دیتا نرد (Data Nerd) نشان می‌دهد که برخی از توکن‌های ARB این نهنگ در پروتکل‌های آوه (AAVE) و کامپاند (Compound) استیک شده است.
قیمت آربیتروم طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایشی ۱.۷ درصدی به ۱.۰۳ دلار رسیده است. البته این توکن طی مقطعی در مدت ذکرشده، رشد قیمت ۵ درصدی را نیز تجربه کرده است.
داده‌های کوین‌گلس (Coinglass) از ادامه روند صعودی قیمت آربیتروم حکایت دارد. شاخص سود باز توکن ARB با ۱۴.۲۷ درصد افزایش به ۲۰۴.۷۴ میلیون دلار و به دنبال آن حجم معاملات مشتقات با ۶۹.۳۱ درصد افزایش به ۴۰۰.۰۳ میلیون دلار رسیده است.
این داده‌ها حاکی از رشد فعالیت معاملاتی است که به افزایش علاقه سرمایه‌گذاران و خوش‌بینی آنها نسبت داده می‌شود.



Source
#افزایش #قیمت #آربیتروم #همزمان #با #خرید #عظیم #یک #نهنگ

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply