Wednesday, June 26, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهتوکن مولارز (Mollars)، یک توکن ذخیره‌ ارزش مشابه با بیت‌کوین، هنوز در صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال لیست نشده است. با این حال، این توکن با نزدیک شدن به پایان عرضه‌ اولیه‌ کوین (ICO) در تاریخ ۱ ژوئن، سروصدای زیادی به پا کرده است.

در ۳۰ روز گذشته، حجم جست‌وجوی « Mollars» در گوگل به طور چشمگیری افزایش یافته و به میزان قابل توجهی (بین ۵۰ تا ۹۰ درصد) به حجم جست‌وجوی توکن «Bonk Inu»، یکی از برترین میم‌کوین‌های بازار، نزدیک شده است.
این موضوع نشان‌دهنده‌ علاقه‌ بالای کاربران به توکن مولارز، حتی پیش از لیست شدن در صرافی‌ها است.
توکن بانک (BONK) که در دسامبر ۲۰۲۲ راه‌اندازی شد، در حال حاضر در رتبه‌ ۶۶ برترین ارزهای دیجیتال از نظر حجم معاملات قرار دارد و ارزش کل بازار آن ۱.۶ میلیارد دلار است. نوسانات شدید قیمت توکن بانک باعث شده تا برخی از معامله‌گران با آن، سودهای کلانی به دست آورند.

RamzarzRamzarzخرید سریع BONK!
با یک کلیک بونک را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید BONK


با توجه به اینکه تنها ۱۰ میلیون توکن مولارز ضرب خواهد شد، برخی از سرمایه‌گذاران پیش‌فروش این توکن را به دلیل شهرت بالای آن، یک سرمایه‌گذاری هوشمندانه می‌دانند.
در واقع بی‌سابقه است که یک توکن SOV در حین پیش‌فروش چنین شهرتی کسب کند. سرمایه‌گذاران معتقدند که در صورت رسیدن حجم معاملات مولارز به نصف حجم معاملات ارز دیجیتال بانک، سرمایه‌گذاری فعلی ۰.۵۵ دلاری آنها در آینده سود قابل توجهی به همراه خواهد داشت.

خبر خوب برای علاقه‌مندان به توکن مولارز این است که صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال مانند بیت مارت (Bitmart)، ال‌بانک (LBank) و ایکس‌تی دات کام (XT.com) اعلام کرده‌اند که این آلت‌کوین جدید را پس از پایان عرضه‌ اولیه‌ آن لیست خواهند کرد. انتظار می‌رود توکن مولارز با قیمت ۰.۶۲ دلار در تمامی صرافی‌ها لیست شود.

این خبر صرفاً جنبه اطلاع‌رسانی دارد و به معنی توصیه به سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال خاصی نیست!






Source
#این #توکن #پرسروصدا #ماه #آینده #در #صرافیهای #معتبر #ارز #دیجیتال #لیست #میشود

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply