Saturday, June 29, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهفعالیت نهنگ‌های میم‌کوین‌های پپه (Pepe) و کانگامون (KANG) همزمان با افزایش قیمت، رشد چشمگیری داشته است. تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که رشد قیمت این دو توکن، به ویژه توکن KANG تا پایان سال ادامه داشته باشد.

داده‌های کوین‌مارکت‌کپ (CoinMarketCap) نشان می‌دهد که قیمت پپه قورباغه تنها در سال گذشته بیش از ۴۵۰ درصد افزایش یافته و در ۱۴ می به سقف ۰.۰۰۰۰۱۰۹۶ دلار رسیده است.
تحلیل تکنیکال چارت پپه نیز از شرایط صعودی قیمت حکایت دارد. به عنوان مثال، پپه اکنون بالاتر از میانگین‌های متحرک ۲۱ و ۵۰ هفته‌ای خود معامله می‌شود.
به گفته کارشناسان، اکنون ۲۴ اندیکاتور تکنیکال در چارت این دارایی، سیگنال صعودی صادر کرده‌اند. آنها پیش‌بینی می‌کنند که قیمت این میم‌کوین در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ تا ۰.۰۰۲۵ دلار افزایش یابد.

RamzarzRamzarzخرید سریع PEPE!
با یک کلیک پپه (PEPE) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید PEPE


کانگامون نیز یکی دیگر از میم‌کوین‌هایی است که در کنار پپه، عملکرد مطلوبی از خود به نمایش گذاشته است. این میم‌کوین تا کنون در مرحله پیش‌فروش حدود ۶ میلیون دلار جذب کرده و یش‌بینی‌ها حاکی از آن است که میزان فروش آن تا قبل از پایان ماه می ۲۰۲۴ به مرز ۸ میلیون دلار برسد.
برخلاف اکثر میم‌کوین‌های بدون کاربرد، KANG توکن اصلی بازی کانگامون خواهد بود. کاربران می‌توانن با استفاده از این توکن، آیتم‌های درون بازی را خریداری کنند یا شخصیت‌های بازی را ارتقا دهند.
کانگامون یک توکن جامعه‌محور محسوب می‌شود که هدف آن ارائه سود به کاربران وفادار است. کاربرانی که به تبلیغ توکن KANG در رسانه‌های اجتماعی بپردازند، در قالب این توکن پاداش خواهند گرفت.
قیمت این میم‌کوین در حال حاضر با رشدی ۴۰۰ درصدی از ۰.۰۰۵ دلار به ۰.۰۲۵ دلار رسیده است. تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که قیمت این توکن در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ جهشی ۵۰ برابری را تجربه خواهد کرد.
در رقابت بین پپه و کانگامون، به نظر می‌رسد کانگامون به دلیل ارزش بازار پایین (۲۵ میلیون دلار)، دست برتر را دارد. این بدان معنا است که KANG برای افزایش قیمت به جریان سرمایه کمتری نیاز دارد. با توجه به این موضوع، کانگامون انتخاب بهتری برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.



Source
#پپه #یا #کانگامون #کدام #میمکوین #پتانسیل #رشد #بیشتری #دارد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply