Monday, July 1, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهنات کوین (NOT)، یک بازی کلیک‌محور مبتنی بر وب ۳، از برنامه‌های آینده‌ خود برای راه‌اندازی اولین کمپین‌ها و محصولات در هفته‌ آینده خبر داد.

نات کوین با بیش از ۳۵ میلیون کاربر و ارزش کل رقیق‌شده (FDV) ۱ میلیارد دلار، توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. توزیع این توکن از طریق ترکیبی از ایردراپ‌ها و صرافی‌های مختلف انجام شده است.
بازیکنان اولیه از ژانویه تا آوریل از طریق کلیک و انجام چالش‌های درون بازی در تلگرام، نات کوین جمع‌آوری کرده‌اند و اکنون این موجودی‌های درون بازی با نرخ ۱۰۰۰:۱ تبدیل شده‌اند.
پس از این راه‌اندازی، کاربران با سطوح بالاتر (طلا و پلاتین) پاداش‌هایی را از عرضه‌های بعدی نیز دریافت خواهند کرد. با این حال، خارج کردن نات کوین از استیک و برداشت آن به معنای از دست دادن مزایای سطح کاربری و دسترسی به استخر جوایز است.

RamzarzRamzarzخرید سریع NOT!
با یک کلیک نات کوین (NOTCOIN) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید NOT


علاوه بر این، این پروژه مکانیسم استیکینگ را برای تشویق شرکت‌کنندگان در ایردراپ برای حفظ توکن‌های خود اجرا کرده است. در این سیستم، استیکینگ برای دریافت پاداش‌های اضافی و دسترسی به استخرهای استیکینگ با سود بیشتر، ضروری است.
کل عرضه توکن‌های نات کوین به ۱۰۲.۷ میلیارد می‌رسد. از این تعداد، ۷۸ درصد به ماینرها و دارندگان کوپن‌های NFT اختصاص یافته است. ۲۲ درصد باقی‌مانده نیز برای کاربران جدید، معامله‌گران و تلاش‌های توسعه‌ آتی در نظر گرفته شده است.
پیش از رویداد تولید توکن، معاملات پیش از بازار از طریق یک سیستم معاملاتی NFT در ماه مارس آغاز شد. در حال حاضر، نزدیک به ۸۰۰ هزار کوپن NFT، با همان نسبت، از طریق اپلیکیشن نات کوین قابل تبدیل به توکن‌های NOT هستند.



Source
#راهاندازی #قریبالوقوع #اولین #کمپینهای #نات #کوین #با #وعده #پاداشهای #جذاب

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply