Wednesday, July 3, 2024


سولانا، پنجمین ارز دیجیتال بزرگ بازار از کاتالیزورهای متعددی برای افزایش قیمت بهره می‌برد؛ از جمله فعالیت‌های میم کوین‌ها و دیفای، ارتقای آتی شبکه و افزایش علاقه به ری استیکینگ در اکوسیستم سولانا.

به گزارش والکس و به نقل از کوین دسک، سولانا در روز جمعه به بالاترین قیمت خود در یک ماه گذشته رسید و عملکرد بهتری از اکثر ارزهای دیجیتال داشت.

هدف ۲۰۰ دلاری برای سولانا

دنیل چانگ (Daniel Choung)، یکی از بنیان‌گذاران شرکت پوشش ریسک به نام Syncracy Capital دیدگاه خود را درباره سولانا به اشتراک گذاشته است.

وی در این باره گفت:
قدرت در SOL در این صعود باورنکردنی بوده است. بسیار واضح است که این توکن هنوز بهترین معامله در این چرخه است و می‌تواند تا پایان ماه می به ۲۰۰ دلار برسد. سولانا به زودیرکوردهای جدید را هدف قرار می‌دهد.

قیمت سولانا امروز به ۱۷۴.۸۶ دلار رسید که بالاترین قیمت آن در بیش از یک ماه گذشته است. سولانا در نوامبر ۲۰۲۱ در اوج چرخه صعودی قبلی به اوج قیمت خود یعنی ۲۶۰ دلار رسید.

چانگ اشاره کرد که ارتقای آتی این شبکه راه را برای Firedancer، یک کلاینت زنجیره ثانویه که توسط Jump Crypto توسعه یافته و هدف آن بهبود عملکرد شبکه است، هموار می‌کند.

همچنین علاقه فزاینده‌‌ای برای انجام ری استیکینگ در اکوسیستم سولانا وجود دارد.

پیش‌بینی قیمت سولانا در کوتاه مدت

سولانا در ۱۵ می (۲۶ اردیبهشت) رشدی قوی را آغاز کرد و با صعود به بالاتر از میانگین‌های متحرک نشان داد که گاوها در حال تلاش برای بازگشت هستند.

نمودار روزانه سولانانمودار روزانه سولانا

خریداران به خرید خود ادامه دادند و در ۱۷ می (۲۸ اردیبهشت) قیمت را به بالای مقاومت ۱۶۲ دلاری رساندند. این امر مسیر را برای صعود احتمالی به ۱۸۵ دلار و در نهایت به مقاومت محکم در ۲۰۵ دلار باز می‌کند.

زمان برای خرس‌ها در حال اتمام است. اگر آن‌ها بخواهند جلوی صعود را بگیرند، باید این رالی را متوقف کرده و قیمت را به زیر میانگین‌های متحرک برگردانند. در صورتی که قیمت به زیر ۱۴۰ دلار کاهش یابد، خرس‌ها قدرت بیشتری کسب خواهند کرد.



Source
#سولانا #در #حال #صعود #هدف #قیمتی #تا #پایان #ماه #می #کجاست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply