Monday, July 8, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت بیت کوین، روز گذشته عملکرد مطلوبی از خود به نمایش گذاشت و پس از نزول اخیر به ۶۷۰۲۷ دلار رسید. همچنین افزایش جریان‌ ورود سرمایه به صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین، منجر به جذب ۱.۳ میلیارد دلار توسط این صندوق‌ها شد که خروجی ۳۴۴ میلیون دلار ماه گذشته را جبران کرد.

یکی از تحلیلگران حوزه کریپتو به نام کاپیتان فایبیک (Captain Faibik)، پیش‌بینی می‌کند که در صورت غلبه قیمت بر سطوح مقاومت کلیدی، یک رالی ۲۵ درصدی در ماه ژوئن به وقوع خواهد پیوست.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


به گفته کاپیتان فایبیک، گاوهای بیت کوین باید برای تأیید شکست الگوی پرچم صعودی، بر سطح مقاومت ۶۸ هزار دلار غلبه کنند. طبق پیش‌بینی وی، به محض شکسته شدن این مقاومت، رالی قیمت آغاز خواهد شد. bitcoin-poised-for-bullish-breakout-says-seasoned-crypto-trader-aims-for-25-rally
روند صعودی قیمت، توسط جریان‌های پیوسته ورود سرمایه صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین حمایت می‌شود. این جریان از خوش‌بینی سرمایه‌گذاران سازمانی نسبت به چشم‌انداز این ارز دیجیتال حکایت دارد.
در حال حاضر قیمت بیت کوین طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایشی ۱.۱۲ درصدی به ۶۷.۰۷۳ دلار و ارزش بازار آن به ۱.۳۲۱ تریلیون دلار رسیده است. از طرفی حجم معاملات آن طی این مدت با نزولی ۲۰.۵ درصدی به ۲۴.۸۸ میلیارد دلار کاهش یافته است.


منبع

کوین پدیا





Source
#پیشبینی #تحلیلگران #از #رالی #۲۵ #درصدی #بیت #کوین #در #ماه #ژوئن

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply