Wednesday, June 26, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت اتریوم پس از چند هفته فشار فروش، با افزایش بیش از ۵ درصد به بالای ۳۱۰۰ دلار رسید. این افزایش قیمت می‌تواند نشانه‌ای از شروع یک روند صعودی برای اتریوم باشد که با نزدیک شدن به تصمیم کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) در مورد تأیید صندوق قابل معامله‌ در بورس (ETF) اسپات اتریوم، اهمیت ویژه‌ای گرفته است.

تحلیلگر برتر ارز دیجیتال، مایکل ون‌دپوپ (Michael van de Poppe)، بر این باور است که ماه‌های آینده برای اتریوم هیجان‌انگیز خواهد بود. وی با اشاره به منفی بودن بازار، پیش‌بینی می‌کند که اتریوم افزایش قیمتی چشمگیری را تجربه کند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


یکی از دلایل احتمالی افزایش قیمت اتریوم، شکسته شدن الگوی گوه نزولی در تایم‌فریم روزانه است. در صورت بسته شدن قیمت بالای سطح شکست، می‌توان انتظار حرکت صعودی برای اتریوم داشت. ethereum-eth-price-jumps-5-this-breakout-can-trigger-bull-run
با این حال، عملکرد اتریوم در سال جاری ضعیف‌تر از بیت‌کوین بوده و نسبت قیمت ETH/BTC به پایین‌ترین سطح سه ساله خود رسیده است. از سوی دیگر، کاهش همبستگی بین بیت‌کوین و اتریوم از زمان ادغام، احتمال پیشی گرفتن اتریوم از بیت‌کوین از نظر ارزش بازار در آینده‌ نزدیک را کم می‌کند.
اکنون تنها یک هفته تا تصمیم‌گیری SEC در رابطه با صندوق ETF اتریوم مانده و در همین راستا، صرافی کوین‌بیس معتقد است که بازار احتمال تأیید این صندوق را دست‌کم گرفته، اما تأیید آن می‌تواند زمینه‌ساز افزایش غیرمنتظره قیمت شود.
کوین‌بیس تأکید می‌کند که اتریوم فاقد فشارهای قابل توجه از سمت عرضه مانند آزاد شدن توکن‌ها یا فروش استخراج‌کنندگان است و حتی اگر اولین مهلت تعیین‌شده برای تصمیم‌گیری در مورد این صندوق با رد مواجه شود، احتمال بالایی وجود دارد که پیگیری‌های حقوقی بتواند این تصمیم را لغو کند.






Source
#افزایش #بیش #از #درصدی #قیمت #اتریوم #گاوها #کنترل #بازار #را #در #دست #گرفتند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply