Saturday, July 6, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهشاخص سود باز معاملات آتی میم‌کوین فلوکی اینو (FLOKI) به بالاترین حد خود در ۳۰ روز گذشته رسیده است.

طبق داده‌های کوین‌گلس (Coinglass)، این شاخص با رشدی ۱۱۱ درصدی از ابتدای ماه می به ۱۹ میلیون دلار افزایش یافته که نشان‌دهنده حضور بیشتر معامله‌گران در بازار و باز شدن پوزیشن‌های جدید توسط آنها است.
در زمان نگارش این خبر، قیمت FLOKI با رشدی ۲۱ درصدی طی هفته گذشته به ۰.۰۰۰۲۰۷۴ دلار رسیده است که یکی از بهترین عملکردها در مدت ذکرشده محسوب می‌شود.
این افزایش قیمت با افزایش حجم معاملات روزانه این توکن همراه بود. بر اساس گزارش سنتیمنت (Santiment)، حجم معاملات روزانه FLOKI در ۱۵ می به ۱.۰۶ میلیارد دلار رسید که بالاترین سطح آن از ۲۸ مارس به حساب می‌آید.

RamzarzRamzarzخرید FLOKI فقط با 10 هزار تومان!
همین حالا میتونی ارز FLOKI رو از ارزپلاس بخری!




خرید FLOKI


اندیکاتورهای کلیدی چارت این ارز دیجیتال نیز از افزایش تقاضا حکایت دارند. اندیکاتور RSI در حال حاضر در سطح ۶۲.۶۸ قرار داشته و روندی صعودی دارد. همچنین شاخص جریان پول (MFI) بار دیگر به سطح ۶۵.۳۷ بازگشته است.FLOKI
علی‌رغم افزایش اخیر و تلاش گاوها برای شکست مقاومت سقف کانالی که قیمت در آن قرار دارد، خرس‌ها همچنان کنترل قابل توجهی بر بازار دارند.
این موضوع از منفی بودن (منفی ۰.۱۱) شاخص جریان پول چایکین (CMF) استنباط شده است. هنگامی که شاخص CMF یک دارایی همزمان با افزایش قیمت آن کاهش می‌یابد، یک واگرایی منفی شکل می‌گیرد.
این واگرایی نشانه‌ای از تضعیف فشار خرید است؛ از این رو، می‌توان استدلال کرد که میل به سفته‌بازی در کوتاه‌مدت به جای عوامل بنیادین قوی یا علاقه سرمایه‌گذاران بلندمدت، باعث افزایش قیمت شده است.
در نهایت، فاندینگ ریت روزانه توکن فلوکی در سراسر صرافی‌های ارز دیجیتال از ابتدای ماه می بین مقادیر مثبت و منفی در حال تغییر است.
این موضوع نشان می‌دهد که قیمت قراردادهای سوآپ دائمی FLOKI حول قیمت اسپات آن نوسان داشته که معمولاً نشانه‌ای از عدم توانایی تصمیم‌گیری بازار در مورد قیمت این دارایی در آینده است.



Source
#هشدار #کارشناسان #در #مورد #احتمال #کاهش #قیمت #فلوکی #علیرغم #نمودار #صعودی #آن

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply