Saturday, July 6, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهیک اینفلوئنسر حوزه کریپتو با نام مستعار “تی.جی. استون” (T.J. Stone)، در دادگاه فدرال بروکلین به کلاهبرداری اینترنتی و فریب بیش از ۱۲ قربانی به مبلغ کل ۱.۳ میلیون دلار اعتراف کرد.

او از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۲ با جعل عناوین و دروغگویی، خود را مالک شرکت‌های ساختگی معرفی کرده و به قربانیان وعده‌های دروغین از جمله بازدهی ۶۰ درصدی طی ۳ ماه برای سرمایه‌گذاری در یک “کیف پول مجازی” جعلی داده است.
دادستان منطقه‌ای آمریکا در روز پنج‌شنبه اعلام کرد که توماس جان اسفراگا (Thomas John Sfraga) با این کلاهبرداری‌ها، پس‌اندازهای کل عمر قربانیان را به جیب زده و در صورت اثبات جرم، با مجازات حداکثر ۲۰ سال زندان و همچنین پرداخت بیش از ۱.۳۳ میلیون دلار به عنوان خسارت به قربانیان مواجه خواهد بود.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


این پرونده نمونه‌ای از کلاهبرداری‌های رایج در حوزه ارزهای دیجیتال است که در آن افراد با سوء‌استفاده از عدم آگاهی و اعتماد قربانیان، اقدام به فریب آنها می‌کنند.
از سوی دیگر، بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر رونق گرفته است. بیت‌کوین برای اولین بار از اواخر آوریل، به بالای ۶۷ هزار دلار بازگشت و اکنون در این محدوده معامله‌ می‌شود.
اتریوم نیز با افزایش بیش از ۵ درصدی، یکی از برنده‌های اصلی ۲۴ ساعت گذشته بوده است. کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال طی ۲۴ ساعت گذشته ۳ درصد افزایش یافته و در حال حاضر ۲.۳۷ تریلیون دلار است.

این افزایش قیمت نشان‌دهنده‌ بازگشت احساسات مثبت در کل اکوسیستم دارایی‌های دیجیتال است. crypto-influencer-t-j-stone-pleads-guilty

با توجه به این پرونده کلاهبرداری، لازم است که سرمایه‌گذاران در حوزه ارزهای دیجیتال، پیش از هر گونه سرمایه‌گذاری، تحقیقات لازم را انجام دهند و به وعده‌های اغراق‌آمیز افراد سودجو اعتماد نکنند.



Source
#اینفلوئنسر #حوزه #رمزارزها #به #کلاهبرداری #۱.۳ #میلیون #دلاری #اعتراف #کرد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply