Sunday, July 7, 2024


زمان مطالعه: < 1 دقیقهداده‌های جدید شرکت تحلیلی Glassnode نشان می‌دهند که به دنبال افزایش فشار صعودی در بازار کریپتو در ۴۸ ساعت گذشته و تمایل سرمایه‌گذاران برای هولد کردن طولانی مدت، عرضه بیت کوین (BTC) در صرافی‌های متمرکز (CEX) به ۱،۷۲۸،۷۸۲ واحد BTC رسیده که کف جدیدی محسوب می‌شود.
طبق گزارش‌ها، در ۲۴ ساعت گذشته ۲۳،۶۵۴ بیت کوین و در بازه هفتگی، ۱۹،۸۵۹ بیت کوین از صرافی‌ها خارج شده است. در این میان و در بازه روزانه، صرافی‌های بایننس و کوین بیس به ترتیب شاهد خروج ۷،۱۵۵ و ۱۶،۰۷۵ بیت کوین بودند که تحلیلگران آنها را به خریدهای سازمانی نسبت دادند. در حالت کلی، این وضعیت به عنوان یک سیگنال صعودی در نظر گرفته می‌شود.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در زمان نگارش این خبر، بیت کوین پس از یک سری تلاش‌ها برای بهبود و نوسانات معاملاتی در هفته گذشته، با قیمت ۶۶،۱۱۰ دلار معامله می‌شود و یک رشد ۵ درصدی نسبت به ۷ روز گذشته دارد.
ماه گذشته، صرافی ارز دیجیتال بای‌بیت (Bybit) نیز در گزارشی ادعا کرده بود که ذخیره بیت کوین در صرافی‌ها تا ۹ ماه دیگر تمام خواهد شد. بر اساس این گزارش، هاوینگ بیت کوین و جریان‌های ورود سرمایه به ETFهای این ارز دیجیتال ممکن است به این نتیجه منجر شود.


منبع

کوین‌گیپ





Source
#ذخیره #بیت #کوین #صرافیها #رو #به #اتمام #منتظر #انفجار #قیمت #باشیم

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply