Wednesday, July 3, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهپس از مدت‌ها انتظار، ارز دیجیتال نات کوین (NOT) دقایقی پیش راه‌اندازی شد و خرید و فروش آن اکنون در چندین صرافی فعال است.

طبق گزارش‌ها، معاملات نات کوین در صرافی‌های بایننس، اوکی‌ایکس، گیت (Gate.io)، بیتفینکس، بیت‌گت، کوکوین و چند صرافی دیگر، آغاز شده است.
لازم به ذکر است که نات کوین در صرافی داخلی ارزپلاس هم لیست شده و خرید و فروش این ارز دیجیتال اکنون در این صرافی امکان‌پذیر است.
بر اساس صفحه اختصاصی نات کوین در وبسایت کوین مارکت کپ، هر نات کوین در حال حاضر با قیمت ۰٫۰۱۰۶ دلار معامله می‌شود. ارزش بازار این ارز دیجیتال نیز در حال حاضر ۱٫۰۸۵ میلیارد دلار است که این موضوع، NOT را به هشتاد و یکمین ارز دیجیتال برتر بازار تبدیل می‌کند.NOTcoin
عرضه کل ارز دیجیتال نات کوین هم برابر با ۱۰۲،۷۱۹،۲۲۱،۷۱۴ واحد در نظر گرفته شده که در حال حاضر، ۱۰۰ درصد آن در گردش است.
همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، راه‌اندازی ارز دیجیتال نات کوین ابتدا برای ۲۰ آوریل، همزمان با هاوینگ بیت کوین، برنامه‌ریزی شده بود، اما به تعویق افتاد و در نهایت، توکن NOT امروز عرضه شد.

RamzarzRamzarzخرید سریع NOT!
با یک کلیک نات کوین (NOTCOIN) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید NOT


به این ترتیب، کاربرانی که از یکم ژانویه تا یکم آوریل امسال در بازی تلگرامی نات کوین شرکت داشتند، اکنون می‌توانند NOTهای خود را مطالبه و برداشت کنند.
لازم به ذکر است، از آنجایی که کیف پول پیام‌رسان تلگرام شروع به اعمال محدودیت‌هایی برای کاربران ایرانی کرده، استفاده از این کیف پول توصیه نمی‌شود. در عوض، کاربران می‌توانند از کیف‌ پول‌های غیرحضانتی همچون تن‌کیپر (TonKeeper) استفاده کنند.
تیم نات کوین اعلام کرده که با توجه به صف طولانی برداشت نات کوین، انتقال توکن‌های NOT به کیف پول تن‌کیپر ممکن است تا ۲۴ ساعت طول بکشد.



Source
#خرید #فروش #ناتکوین #بالاخره #آغاز #شد #قیمت #هر #توکن #چقدر #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply