Wednesday, July 3, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهتحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال، شباهت‌هایی را بین روند فعلی و الگوی صعودی سال ۲۰۲۱ شناسایی کرده‌اند. این شباهت‌ها، پتانسیل شکل‌گیری یک دوره سودآور در بازار را نشان می‌دهند.

برای شناسایی فرصت‌های بعدی، توجه به تغییر جهت حرکت بازار بسیار مهم است؛ زیرا زمان‌بندی مناسب، کلید بهره‌مندی از فرصت‌هایی است که با تکرار تاریخ در حوزه ارزهای دیجیتال به وجود می‌آیند.
در این میان، مقاومت ارز دیجیتال اس‌ای‌آی (Sei) با وجود نزول اخیر، مثال‌زدنی است. این ارز دیجیتال علی‌رغم روندهای کاهشی اخیر، با رشد قابل‌توجه خود در دوره شش ماهه، مقاومت بالایی نشان داده است. با تثبیت قیمت اس‌ای‌آی بالاتر از کف‌های اخیر، احساسات بازار نسبت به این رمزارز خوش‌بینانه به نظر می‌رسد.

RamzarzRamzarzخرید SEI فقط با 10 هزار تومان!
با یک کلیک اس ای آی را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید SEI


این روند، حاکی از پتانسیل صعود قیمت SEI در صورت حفظ سطوح حمایتی کلیدی است. افزایش علاقه کاربران به پلتفرم اس‌ای‌آی نیز می‌تواند به عنوان نیروی محرکه رشد آتی این ارز دیجیتال عمل کند.
در زمان نگارش این خبر، اس‌ای‌آی با افزایش قابل توجه ۲۱.۴۶ درصدی قیمت خود در بازه روزانه، در محدوده ۰.۵۵ دلاری معامله می‌شود.
حجم معاملات ۲۴ ساعته این رمزارز هم نزدیک به ۱۴۰ درصد افزایش یافته و به ۲۲۲ میلیون دلار رسیده است. ارزش بازار اس‌ای‌آی هم با افزایش ۲۱.۳۵ درصدی، در حدود ۱.۶۲۱ میلیارد دلار قرار دارد.Sei
در همین حال، داده‌های پلتفرم Coinglass نیز از افزایش ۲۵.۳۵ درصدی سود باز قراردادهای این رمزارز خبر می‌دهند. این درحالی است که حجم معاملات مشتقات اس‌ای‌آی هم با ۱۵۹.۶۰ درصد افزایش به ۲۷۸.۱۹ میلیون دلار رسیده است.


منبع

کوین مارکت کپ





Source
#بازگشت #اسایآی #به #جمع #سوددهترینها #نشانهها #از #تداوم #صعود #SEI #میگویند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply